Babam çok asabi ve saygısız ne yapacağımı bilmiyorum?

Babam kendim bildim bile en ufak şeylere bile sinirlenen, her şeye takıp nem kapan ve sorun çıkartan biri, hatasını söylemeye kalkınca daha da çok bağırmaya başlıyor ve anneme ve bana sürekli küfür ediyor. Bağırarak karşılık verdim kavga ettim çözüm değil, düzgünce konuşmaya çalıştım yine çözüm değil. Tamam belki zor şeyler yaşadın babanla aran kötüydü ve ekonomik olarak sıkıntı çekiyoruz ama ben ondan hiçbir zaman para beklemedim ve hep bizi nankör olmakla karnınız doyuyor daha ne istiyorsunuz diyerek suçladı. Bu dünyaya gelmeyi ben seçmedim sen seçtin, elimde olsa seçmezdim ayrı mesele.
Önceleri çok düşünürdüm acaba sorun bizde mi biz mi abartıyoruz diye ama çevremdeki herkes hemfikir. Ben bugün anksiyete bozukluğuna sahip birisiyim ve bunun çok büyük bir kısmının nedeni babam çünkü hayatım boyunca asla en ufak hatamı affetmedi hep psikolojik olarak çok üstüme geldi. Ve ben bugün bu yüzden hata yapınca kendini affedemeyen ve paranoyak birisi oldum. Artık normal konuşması bile bana küfür gibi batıyor. Sabah uyurken normal konuşmasını bile duysam kalp çarpıntısı ile uyanıyorum. Ben buraya soru sormak için yazmadım aslında sadece içimi döküyorum.

Babam çok asabi ve saygısız ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla