31 yasinda olup bekar olmak psikoloji bozar mı?

Açıkçası 30 dan sonra arkadaşın kalmıyor nerdeyse, en azından benim oyle. Hafta sonu gelsin diye bekliyorsun gelince de oram ağrıyor buram tutuldu diyerek evden pek çıkmıyorsun

Yaşıtlarınin hep bir programı var çocukları ya da eşiyle. Sen annenle babanla hala geçmiş hesapları guduyordun. Bana soyle yapmasaydiniz boyle olmazdim gibisinden... Her haftaspnu tartışmalar. Bilmiyorum, ben iyi hissetmiyorum kendimi. Ve oldukça gergin ve sevgiden korkan kaçan biri oldum.

31 yasinda olup bekar olmak psikoloji bozar mı?
Cevapla