Siz olsanız bu durumda ne yaparsınız?

Arkadaşlar biriyle görücü gibi tanıştık ikimizde 27 yaşındayiz toplam 6 kez buluştuk 1i onların evine tanışmaya gittik onu saymıyorum 2. bulusma sadece 1 dilim pasta yedim onun dışında sade nescafe seviyorum diye her kafeye gittiğimizde 2 tane sade nescafe alabilir miyiz diyor hatta 3. buluşmada menüyü gotürebilirsiniz dedi doğum günüm geldi yanımda olmadı hediyede göndermedi sadece doğum günün kutlu olsun dedi 4 gün sonra geldi pazardan çakma zara çanta almış hediye paketi yoktu kafeye gittik yani son buluşmada bir dilim pastaya mum dikip üfletmedi pasta mı waffle mi yersin dedi bende utangaç biriyim hiç bisey dedim sonra waffle dedim yiyesim yok ama dedim bi tane söyledi onuda ben yiyemedim direkt çatalla daldık hepsini o yedi bide azcık bıraktı utanmadan bunuda sen ye dedi yiyeceğini yemişsin zaten dedim dün de aramış yarın kahve içelim mi diyo bakarız yarın olsunda dedim ulan 6. 7. bulusma olacak serefsz bi yemek yediremedinmi
Siz olsanız bu durumda ne yaparsınız?
Cevapla