Siz olsanız ne yaparsınız bu durumda?

18 yaşında bir kız kardeşim var bugün tartışırken bana kendi paranla almadın dedi laf arasında. Ben çalışan biri değilim hiç çalışmadım da bana başka konulardan kızarkan 32 yaşında babama zararım dokunuyormuş ama ben babamın bir kere ona fazla geldiğimi iddia ettiği bir cümle duymadım hayatım boyunca. Bende bütün parayı sen harca istiyorsun dedim evet bana harcasın dedi sana mı harcayak dedi. Benim eşyalarımı izinsiz alıp kullandığı halde ben onun eşyalarını kullanınca kötü oldum. Kendi hayatındaki sorunlarını anlatır ama bir kere hayatımda biri var demez nasıl gidiyor diye merak etmez kendinden başka kimseyi düşünmez.32 yaşındasın seni düşünmek zorunda mıyım der. Ben merkezci biri

Siz olsanız ne yaparsınız bu durumda?
Cevapla