Erkek olmak kadın olmaya göre çok daha kolay değilmi?

Boşanıyorsun kimse seni yargılamıyor, istediğin saatte istediğin yerde dolaşıyorsun sorun yaşamıyorsun, maddiyatin iyiyse 100 yaşına bile gelsen sevgilin oluyor, daha geç yaslaniyorsun, her alanda daha az yadirganiuorsun

Erkek olmak kadın olmaya göre çok daha kolay değilmi?
Cevapla