Babamın Savurganlığından bıktım nefret etmekte haksız mıyım?

Her gün içer ve eli çok açık biri bunu bilen de kullanıyor tabii.. Yıllar önce bir akrabamız yüklü miktar da borç aldı geri ödemedi hâla akillanmiyor geçen dayım borç para istemiş kredi çekip vermiş? Bu akılsızlık değil mi benden de kiraya ortak olmamı bekliyor babamdan nefret etmekte haksız mıyım? Sizin ailede böyle olan var mi

Babamın Savurganlığından bıktım nefret etmekte haksız mıyım?
Cevapla