Kardeşimle bu konuyla ilgili nasıl konusmaliyim?

Erkek kardeşim 15 yaşında çok agresif sözleri çok kırıcı ve kaba, ergenliğine vererek sineye çekmeye çalışıyoruz, yeri geliyor hatasını söylüyoruz ama umurunda olmuyor. Ben yine neyse çok onemsemiyorum ama anneme ve babama da tavırları bu şekilde. Bir öpmek sarılmak konusmak isteseler kıyamet kopuyor hiç yüz vermiyor. Yanında değilim şu an telefonla aradım kendisini alo dedikten sonra telefonu bir yere atmış brn konusurken beni dinlemiyormuş bile. Ne yapacağımı bilmiyorum tavırlarına sert tepki versem daha da kötüye gideceğini düşünüyorum. Annemi babamı kırması da artık canıma tak ettirdi yani. Ne desem ne yapsam bilmiyorum.

Kardeşimle bu konuyla ilgili nasıl konusmaliyim?
Cevapla