Arkadaslar çok kötüyüm ne yapmalıyım?

Annemle demin kavga ettik bir konu açıldı annem en azından hayat benim yüzüme güldü dedi bende belki banada gülecek bunu sen bilemezsin dedim oda "senin baban yokki kim gülecek senin suratına" dedi normalde ağlak biri değilim ama inanılmaz uzuldum ozellikle bu lafı annemden duymak belki abarttigimi dusunebilirsiniz vaktinizi caldiysam özür dilerim anlatacak kimsem yok sigara yaktim bı saattir agliyom nefes alamiyorum artık ağlamaktan ne yapmalıyım
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Lütfen bisiler yazın ya
Arkadaslar çok kötüyüm ne yapmalıyım?
Cevapla