Sağlıklı düşünemiyorum bana bir yol gösterin?

Cuma gecesi eşimle büyük bir tartışma yaşadık. O yaklaşık 10 ay önce işten çıkarıldı. bir süre işsizlik maaşı aldı. şu an sadece ben çalışıyorum. Üstelik geceleri 1 saat, haftasonu da birkaç saat uzaktan çalışmamı gerektirecek bir iş. İşe gidiyorum geliyorum eşim ben gelen kadar ya uyumuş ya bilgisayar oynamış. Yine de güler yüzlü davranıyorum yemek yapıyorum evi temizliyorum. Sevdiği tatlıları bile yapıyorum. İş bulacak sonuçta iyi gün kötü gün dedik diye düşündüm hep. Ama hiçbir çabası olmadığını fark ettim. Cuma günü eve geldiğimde önceki gece topladığım mutfağın darmadağınık olduğunu gördüm. Ve dedim ki hiç acımıyo musun bana. Çok zor değil şunu makinaya koymak işten yorgun geliyorum yemek yapıyorum bari bu kadarına destek ol dedim. Hiç konuşmadı ve video izlemeye devam etti. Napıyosun seninle konuşuyorum benimle konuşur musun dedim. Susar mısın biraz dedi. Ben de o an ne olduysa patlak verdi bağırmaya başladım. ağzıma ne gelirse söyledim sinirimden. Sonra o da sinirlendi ve sus diyorum diyerek bana şiddet uyguladı. Ben bir çanta alıp evden çıktım o lavabodayken. Anneme gitsem beni laflarıyla paramparça edeceğini bildiğim için gidemedim. Arkadaşlarım da zaten eşimi çok iyi tanıyor kimseye anlatamayacak haldeydim bu konuyu. Bu yüzden öğretmenevine gittim. o günden beri burada kalıyorum. İş yerime yakın olduğu için rahat gidip geliyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum. Hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden. Sizce ne yapmalıyım? Kardeşinizin yerine koyup yazın lütfen.

Sağlıklı düşünemiyorum bana bir yol gösterin?
Cevapla