AArkadaslar ben yaşamayim demi en iyisi?

Dışarıya arkadaşlarımla takılmaya hiçbir şekilde izin yok. Annem arkadaşına gidecekti oraya da gitmeme izin yok ben evde saksı gibi durayım arada sulanirsam sukredeyim bumu yaşamak ben insanım ya insan sırf görücü gelirler bana diye kadın izin vermiyo gitme sen diyo ya her kıza görücü gelir anne beni kaçıracak değiller diyorum yok vallahi annemi dışarıdan gören de akıllı sanır insan evladını bu kdr sıkar mjya nefes alamıyorum

AArkadaslar ben yaşamayim demi en iyisi?
Cevapla