Dayanamıyorum geçen sene evli olduğum adam bu sene başka birisiyle yaşıyor ne yapacağım ben?

Dayanamıyorum 8 saat çalışıyorum eve gidip 5 saat annemin dizlerine uzanıp ağlıyorum onu çok özledim tartıştığımız için ayrılmaya karar verdik ama ayrıldı 20 gün sonrası başka bir kadınla yaşamaya başladım çok üzülüyorum kabul edemiyorum yanımda olmayışı başkasının yanında uyuyor oluşu beni çok uzuyor yerime bir şey koyamıyorum koymak da istemiyorum
Güncellemeler
1 yıl
Ne kadar acımasız yorumlar yapıyosunuz gerçekten burdakiler insan bile değil
Dayanamıyorum geçen sene evli olduğum adam bu sene başka birisiyle yaşıyor ne yapacağım ben?
Cevapla