Kadının ruhunu özünde bencil ve sevgisiz yapan nedir?

Kendini dünyanın merkezinde görmesinin, kaprisli olmasının, her zaman "ben yaptım, benim oğlum, benim gittiğim konser, benim erkek arkadaşım" diye düşünmelerinin ve erkek nefretiyle doğmalarının nedeni nedir?

Freud, çocuklukta bütün sevgi nesnesini babaya yüklendiği için yetişkinlikte kadının bir erkeği sevemeyeceğini, sadık olamayacağını anlatır.

Kadının ruhunu özünde bencil ve sevgisiz yapan nedir?
Cevapla