Kendini dünyanın merkezinde görmesinin, kaprisli olmasının, her zaman "ben yaptım, benim oğlum, benim gittiğim konser, benim erkek arkadaşım" diye düşünmelerinin ve erkek nefretiyle doğmalarının nedeni nedir?
Freud, çocuklukta bütün sevgi nesnesini babaya yüklendiği için yetişkinlikte kadının bir erkeği sevemeyeceğini, sadık olamayacağını anlatır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bizim toplumumuzda böyle bir jadin görüyorsan %90 babasıyla arası bozuktur erkek kardeşinin sahip olduğu haklar ona tanınmamıştır. Eğitim hakkı elinden alınmıştır. Bu kişi birisinin karısı birisinin annesi olunca yani toplumsal rolleriyle var olmaya çalışır.
Sağlıklı kadın sayısı az. Ben hiç sağlıklı kadın görmedim
Erkekler de sağlıklı değil kadınlar da. Çünkü hiç bir iliskide denge yok böyle okunca da dengesiz ortamda büyüyen insanlardan denge beklemek anlamsız
Kadınlar şeytandır. Hepsinin cani cehenneme
Öyleler maalesef. İlişkileri kendileri bu noktaya getirdiler. Empati kuramazlar