Birilerine çok yazmak, birilerini çok aramak iletişimde engel mi çıkarıyor?

Misal acil bir durum var. Ve ulaşmam gereken ilgililer var. Bu kişiler telefonu açmadığında huzursuz olup sinirleniyorum. Acaba bilmediğim şeyler mi var diyorum. Neden açmadıklarını sorgulamaya başlıyorum.

Ulaşamayınca aramayı sıklaştırmak ya da mesajı artırmak iletişimi daha da mı zorlaştırıyor?

Birilerine çok yazmak, birilerini çok aramak iletişimde engel mi çıkarıyor?
Cevapla