37 gün biriyle konuşup o kişiye alışır mısınız?

37 gün boyunca hergün ya mesajlaşıp ya da sesli araşıp konuşuyorduk bugun oda yazmadı bende yazmadım hergün o yazıyordu sanırım benim yazmamı bekliyordu ben yazmayınca oda yazmadı.. 37 gün boyunca konuştuğunuz kişiye alışır mısınız?

37 gün biriyle konuşup o kişiye alışır mısınız?
Cevapla