Kadınların öldürüldüğü dövüldüğü bu devirde adamın olduğu şehre tek başına gelingitmek mantıklı mı?

Bence artık erkekler kızın şehrine gelmeli. Daha güvenli olur erkeğin şehrinde kimse olmuyor öldürseler oğlanın ailesi saklar kızın ailesinin haberi olmaz

Kadınların öldürüldüğü dövüldüğü bu devirde adamın olduğu şehre tek başına gelingitmek mantıklı mı?
Cevapla