Cevremde ki herkes niye bana önyargili yaklasiyor?

Diyelimki yeni tanistigim ortamda kimse benimle tanismak yakinlasmak istemiyor bir samimiyet kurmak istemiyor sanki insanlar tarafindan gorunmez gibiyim kimsenin umrunda degilim yani soyle biri cikipta hal hatir sordugunu ya da sezen isin yoksa disarda bulusalim kahve icelim demez ortamlarda bile herkes bulusur kimse bana yazip sen niye gelmiyorsun sende gel demez bazen diyorum neden yani kimseye kotulugum yok gecimsizligim yok sicak dogal biriyim ama artik su aklima geliyor kiskaniliyormuyum cekemiyorlarmi cunku ne kisiler var miymiy soguk suratsiz aranilan tipler deger goren tipler ben niye bunu yasiyorum
Cevremde ki herkes niye bana önyargili yaklasiyor?
Cevapla