Sınıftan bir kızı cok seviyorum ama arkadaş olarakta çok iyiyiz red yemekten korkuyorum arkadaşligimi kaybetmekten korkuyorum?

  • Arkadaslar sınıftan bi kızı çok seviyorum ama kız böyle kafaya takılmicak biri değil içkisi sigarası içinde sapıklık niyeti falan yok temiz bir kiz kızda boş değil gibi davranışları zaten tek erkek arkadasi benim sınıfta samimi olduğu acilcam ama red yersem arkadaşlığımi kaybetmekten çok korkuyorum ama acilmassam da içimde kalıcak ya da ilerde başkası ile görünce çok uzulucem keşke deneseydim diye kız ondan hoşlandığımi %95 biliyor ama bana genede çok samimi davraniyor güzel davranıyor farklı bakıyor ama bilmiyom lütfen yardım edin kız tipe falan bakmiyor sadece karakter önemli
Sınıftan bir kızı cok seviyorum ama arkadaş olarakta çok iyiyiz red yemekten korkuyorum arkadaşligimi kaybetmekten korkuyorum?
Cevapla