Yaşlılara neden saygı duymak zorundayız?

Sırf bizden daha önce dünyaya geldiler diye yaşlılara neden saygı duymak zorundayız. Mesela benim bir anneannem var. Karının karakterini görseniz cinnet geçirirsiniz. Hak etmeyen yaşlılara neden saygı duymak zorundayız?

Yaşlılara neden saygı duymak zorundayız?
Cevapla