Asosyalim, asiri guvensizim kalabaliklar arasinda yanlizim, ozguvensizim?

Okul hayatim zorbalikla gecti, bazilari icin bunlar kolaydir belki ama benim icin zor iste. Kimseye guvenim yok, degersiz hissediyorum kendimi, ailem desen zaten destek olmak yerine herseye kostek oldular. Annemi babami sevmiyorum. Onlarda beni sevmiyor zaten. Bir gun anneme anlattim iste okulda bana zorbalik yaptilar diye , bana dediki "onlarda zorluklar cekiyordur belki " gibi seyler zirvaladi. Lan haksiz oldugu halde savunulan insanlar varken benim annem bariz hakli oldugum seyde savunmuyor. Neden beni desteklemiyorsun annecim, ozguven kazanirda kendi benligimi insa ederim diyemi korkuyorsun.

Herkesin annesi babasi bir degil, bazilari gercekten gercek bir kotu ve iyiligimizi istemezler. Beni anca yasayan bilir. İyi bir anne babaya sahip olanlar benim yasadigima anlam veremez.

Asosyalim, asiri guvensizim kalabaliklar arasinda yanlizim, ozguvensizim?
Cevapla