Okul hayatim zorbalikla gecti, bazilari icin bunlar kolaydir belki ama benim icin zor iste. Kimseye guvenim yok, degersiz hissediyorum kendimi, ailem desen zaten destek olmak yerine herseye kostek oldular. Annemi babami sevmiyorum. Onlarda beni sevmiyor zaten. Bir gun anneme anlattim iste okulda bana zorbalik yaptilar diye , bana dediki "onlarda zorluklar cekiyordur belki " gibi seyler zirvaladi. Lan haksiz oldugu halde savunulan insanlar varken benim annem bariz hakli oldugum seyde savunmuyor. Neden beni desteklemiyorsun annecim, ozguven kazanirda kendi benligimi insa ederim diyemi korkuyorsun.
Herkesin annesi babasi bir degil, bazilari gercekten gercek bir kotu ve iyiligimizi istemezler. Beni anca yasayan bilir. İyi bir anne babaya sahip olanlar benim yasadigima anlam veremez.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar