Hayatımda olan ve olmayan bütün insanlar düşmemi bekliyor?

Anlamıyorum ailem hayatıma giren çıkan insanların hep bir fesatlığı ve çekememezliğinden bıktım hiç bir zararım yok bir şey paylaşayım mutlu bir anım olsun yeterki hemen ertesi gün benden kötüsü olmuyor samimiyet ve rahatlıkla bir şey anlatıyorum ve günün sonunda kendimi bana sorgulatıyorlar oysaki çok normalim istediğim şeyler insanca ama şuana kadar ne arkadaş ne sevgili ne aile hepsi bana böyleler asla yanımda bir kişi bile durmuyor iyi ki demiyor o kadar yalnızım ki kendimle konuşuyorum ama kendimi sevmekten asla vazgeçmiyorum çünkü problem bende değil biliyorum buna rağmen böyle olması çok koyuyor şansım mı yok sorun nerede bu durumu yaşayanlar var mı?
Hayatımda olan ve olmayan bütün insanlar düşmemi bekliyor?
Cevapla