Arkadaşa/dosta düzenli olarak "iyi geceler/Günaydın mesajı atmakta neden art niyet aranıyor?

Şu iyi geceler ve günaydın lafını bir tek sevgili kişisi mi hak ediyor belki ben hiç sevgili kafasında değilim ama canım hep iyi geceler ve günaydın demek istiyor

Arkadaşa/dosta düzenli olarak "iyi geceler/Günaydın mesajı atmakta neden art niyet aranıyor?
Cevapla