Normal bi arkadaş niye her gün günaydın ve iyi geceler mesajı atar ve atılmasını bekler?

Ben mi yabaniyim normal mi

Güncellemeler
+1 yıl
Kız bu arada
Normal bi arkadaş niye her gün günaydın ve iyi geceler mesajı atar ve atılmasını bekler?
Cevapla