Aile & Toplum Normal bi arkadaş niye her gün günaydın ve iyi geceler mesajı atar ve atılmasını bekler? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ben mi yabaniyim normal mi Güncellemeler+1 yıl Kız bu arada Normal bi arkadaş niye her gün günaydın ve iyi geceler mesajı atar ve atılmasını bekler? Cevapla Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
somurtukkkk Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl Seni sevdiği için yapıyordur sohbetini seviyordur sana değer veriyordur 2 1 Yorumla Soran +1 yıl Verdiğine eminim Yorumla
dobrabey09 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Odunsunuz mk... adam yerine koymuş yakın görmüş ki böyle bir alışkanlık edinmek istemiş sana dağ ayısı nerden bilsin 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Sen tüm arkadaşlarına günaydın iyi geceler yazmadan uyumuyomusun Yorumla dobrabey09 +1 yıl LA HAVLE olum her kimse seni değerli biri olarak görmüş demekki Yorumla Soran +1 yıl Sanırım herkes yanlış anladı bu arkadaşım kız yani ne bilim garip geldi ama bi yandan seviyorum ayak uydurucam Yorumla dobrabey09 +1 yıl Güzel insan seni yakın görüp seviyor demekki neden bu kadar garipsedin ki Yorumla Soran +1 yıl Bilmem Yorumla
Asell1903 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Yaaa belki tek arkadaşı sensin 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Evet sanırım ailesinden ve kültürlerinden dolayı çevresi sadece akraba dolu Yorumla Asell1903 +1 yıl Bu çok kötü ya Yorumla
Teardrops Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 96% +1 yıl Kankaysanız normal. :D 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla
S93S94 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. beklemez 0 37 Yorumla Soran +1 yıl Bekliyo trip atıyo Yorumla S93S94 +1 yıl yüz werme Yorumla Soran +1 yıl Ama üzülmesinide istemiyorum seviyorum Yorumla Soran +1 yıl Sanırım ayak uydurmam lazım Yorumla S93S94 +1 yıl oyle wallayaşlar kaç Yorumla Soran +1 yıl 18 Yorumla S93S94 +1 yıl senden bir yane daha warsabizde isteriz Yorumla Soran +1 yıl Ne anlamda anlamadım Yorumla S93S94 +1 yıl sade düzgün iyi birisi Yorumla Soran +1 yıl Müslüman değilim Yorumla Soran +1 yıl Biliyorum bu tüm doğrularımı siliyo insanların gözünde vkskgmd Yorumla S93S94 +1 yıl cidden müslüman değilmisin Yorumla Soran +1 yıl Değilim Yorumla S93S94 +1 yıl ama sormadan sen neden Yorumla S93S94 +1 yıl bn müslüman değilim dedin Yorumla Soran +1 yıl Önem veriyo gibi gözüküyosun insanlae direkt uzaklaşıyo bunu deyincede hnsmcmd Yorumla S93S94 +1 yıl yok yaaaseven insan önemser Yorumla Soran +1 yıl Bilmem Yorumla S93S94 +1 yıl müslümablıktan neden uzAksın Yorumla Soran +1 yıl Soğudum Yorumla S93S94 +1 yıl aa ciddimisin senn Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla S93S94 +1 yıl ailen müslüman mı Yorumla Soran +1 yıl Evett Yorumla S93S94 +1 yıl nötr sün şu an Yorumla Soran +1 yıl Hayır uzağım baya istemiyorum artık Yorumla S93S94 +1 yıl kaç senedir oylesin..(( Yorumla Soran +1 yıl Hep sorguluyodum ama son 2-3 senedir Yorumla S93S94 +1 yıl hayırlısı dicemama bn islam dininden başkahayırlı bir şey göremiyorumbana kızma Yorumla Soran +1 yıl Yok bu senin fikrin Yorumla S93S94 +1 yıl oyle dir saollen azından diğerleri gibiküfür yazmadın.. Yorumla Soran +1 yıl Niye küfrediyim ki Yorumla S93S94 +1 yıl eden ediyoraraba kullanacam haberin olsun Yorumla Soran +1 yıl Peki Yorumla S93S94 +1 yıl biraz mücadele wer dicem devermeyefek gibisin... umarım çokk uzaklaşmazsın.. Yorumla Soran +1 yıl Bu soruu Yorumla S93S94 +1 yıl hg Yorumla
çokk_kalınnx Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Aşıktır sana ya da başka amacı vardır 0 28 Yorumla Soran +1 yıl Lezbiyen değil Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Ben erkek sandım kfkfkg Yorumla Soran +1 yıl İşte demi sevgili bile değiliz her sabah sanki görevimmiş gibi hissetmeye başladım Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Belki içten içe lezbiyendir Yorumla Soran +1 yıl Alakası yok aşırı katılae kürtler ve kızın adam akıllı arkadaş çevresi yok salmıyolae tek ben olunca çünkü çevresi akraba dolu Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Olabilir. Sen lezbiyen misin peki 😄😄 Yorumla Soran +1 yıl Hayır Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl O zaman sohbet edelim kdkfkkffk Yorumla Soran +1 yıl Yok sağol teşekkürler Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Nickim mi ürküttü Yorumla Soran +1 yıl Nickin çok kötü ama güvenilir gözükse yine istemezdim alakasız Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Neden kötü ya Yorumla Soran +1 yıl Sence Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Silcem zaten hesabı birazdan. Kalın ve damarlı mı yapsam 😄 Yorumla Soran +1 yıl Iy Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Hahah. Iyy deme evlenince görürüm seni mdkfkf Yorumla Soran +1 yıl Evlenesim yok Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Aa neden? Ama illaki ilişkiye girersin. Elle nereye kadar? Yorumla Soran +1 yıl Bu devirde evlenilmez ua kimin eli kimin cebinde belli değil Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Haklısın valla. Mesaj atsana yaa Yorumla Soran +1 yıl Niye Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Burdan bulup cevap vermesi zor 😄 Yorumla Soran +1 yıl Ne için Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Sohbet ederiz diye bee amaaannn Yorumla Soran +1 yıl Bunaldım ya ne sohbeti yine günaydjn yazmış ona bakıcam Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Cinsel soru cevap sohbeti Yorumla Soran +1 yıl Cinsel soru cevap ne yani konuşunca nolucak kaç yaşındasın muhtemelen bilmediğin bişeyde yok Yorumla çokk_kalınnx +1 yıl Seviyorum sadece. Başka bir nedeni yok. Yorumla
Skrt050 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 75% +1 yıl Erkek mi kızmı 0 15 Yorumla Soran +1 yıl Kız Yorumla Skrt050 +1 yıl Erkekler öyle konusmaz fazla ama kızlarda o durum cok yani bence normal yazmaıs öyle Yorumla Soran +1 yıl Ama Diğer arakdaşlarımla böyle bişey yok Yorumla Skrt050 +1 yıl Sana karşı ilgisi var belkide bsbd Yorumla Soran +1 yıl Olamaz ailesi aşırı katı kürtler ve doğru düzgün arkadaş çevresi yok hep akraba ondan Yorumla Skrt050 +1 yıl Hmm belkide konuşacak hiç kimsesi yoktur baska seni samimi görüyordur Yorumla Soran +1 yıl Öyle bende öyle görüyorum seviyorum ama her sabah günaydın niye yazim ki yani bana mı garip geliyo Yorumla Skrt050 +1 yıl Yok ya ne olacka ki işte bence takılma o kadar Yorumla Soran +1 yıl Sence sorunlu olan benmiyim bu normal mi Yorumla Skrt050 +1 yıl Evet bence normal, yani dediğim gibi akışına bırak. Sen cok mesajlaşmayı sevmiyorsundur belkide Yorumla Soran +1 yıl Evet ama kızıda salmıyolar buluşamıyoruz bizde evlerine gittik garip davranıyolardı bi daha gidesim yok uzakda Yorumla Skrt050 +1 yıl İşte cok arkadası yok demekki oda seni samimi bulup konusmak istiyordur erkek arkadsı felanda yoktur sanırım Yorumla Soran +1 yıl Yok zaten babası aşırı katı onlara giderken şortlarımızın üstüne eşofman giymiştik Yorumla Skrt050 +1 yıl O yüzden işte sende biraz destek olmaya calıs Yorumla Soran +1 yıl Haklısın Yorumla
BoşdünyanınBoşişleri Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 98% +1 yıl Yabanisin 0 9 Yorumla Soran +1 yıl :/ Yorumla BoşdünyanınBoşişleri +1 yıl :) Yorumla Soran +1 yıl Sen tüm arkadaşlarına günaydın iyi geceler mi yazıyosun Yorumla BoşdünyanınBoşişleri +1 yıl öğle öğretildi yazarım ya da derim. Yorumla Soran +1 yıl İyice sorunlu gibi hissetmeyw başladım Yorumla BoşdünyanınBoşişleri +1 yıl dedim sana başta gülsün ama yabani gül Yorumla Soran +1 yıl Benim anne babamla bile adam akıllı iletişimim yok ki benden kaynaklanan bişey değil Yorumla BoşdünyanınBoşişleri +1 yıl takma kafan. benimle başla Günaydın Yorumla Soran +1 yıl Yok ya sağol zatwn her gün günaydın iyi geceler yaziyorum Yorumla
Köpekbalığınız Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Saçma 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bende sıkılıyorum bazen alışık değilim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Seni sevdiği için yapıyordur sohbetini seviyordur sana değer veriyordur
Verdiğine eminim
Odunsunuz mk... adam yerine koymuş yakın görmüş ki böyle bir alışkanlık edinmek istemiş sana dağ ayısı nerden bilsin
Sen tüm arkadaşlarına günaydın iyi geceler yazmadan uyumuyomusun
LA HAVLE olum her kimse seni değerli biri olarak görmüş demekki
Sanırım herkes yanlış anladı bu arkadaşım kız yani ne bilim garip geldi ama bi yandan seviyorum ayak uydurucam
Güzel insan seni yakın görüp seviyor demekki neden bu kadar garipsedin ki
Bilmem
Yaaa belki tek arkadaşı sensin
Evet sanırım ailesinden ve kültürlerinden dolayı çevresi sadece akraba dolu
Bu çok kötü ya
Kankaysanız normal. :D
Evet
beklemez
Bekliyo trip atıyo
yüz werme
Ama üzülmesinide istemiyorum seviyorum
Sanırım ayak uydurmam lazım
oyle walla
yaşlar kaç
18
senden bir yane daha warsa
bizde isteriz
Ne anlamda anlamadım
sade düzgün iyi birisi
Müslüman değilim
Biliyorum bu tüm doğrularımı siliyo insanların gözünde vkskgmd
cidden müslüman değilmisin
Değilim
ama sormadan sen neden
bn müslüman değilim dedin
Önem veriyo gibi gözüküyosun insanlae direkt uzaklaşıyo bunu deyincede hnsmcmd
yok yaaa
seven insan önemser
Bilmem
müslümablıktan neden uzAksın
Soğudum
aa ciddimisin senn
Evet
ailen müslüman mı
Evett
nötr sün şu an
Hayır uzağım baya istemiyorum artık
kaç senedir oylesin..((
Hep sorguluyodum ama son 2-3 senedir
hayırlısı dicem
ama bn islam dininden başka
hayırlı bir şey göremiyorum
bana kızma
Yok bu senin fikrin
oyle dir saoll
en azından diğerleri gibi
küfür yazmadın..
Niye küfrediyim ki
eden ediyor
araba kullanacam
haberin olsun
Peki
biraz mücadele wer dicem de
vermeyefek gibisin...
umarım çokk uzaklaşmazsın..
Bu soruu
hg
Aşıktır sana ya da başka amacı vardır
Lezbiyen değil
Ben erkek sandım kfkfkg
İşte demi sevgili bile değiliz her sabah sanki görevimmiş gibi hissetmeye başladım
Belki içten içe lezbiyendir
Alakası yok aşırı katılae kürtler ve kızın adam akıllı arkadaş çevresi yok salmıyolae tek ben olunca çünkü çevresi akraba dolu
Olabilir. Sen lezbiyen misin peki 😄😄
Hayır
O zaman sohbet edelim kdkfkkffk
Yok sağol teşekkürler
Nickim mi ürküttü
Nickin çok kötü ama güvenilir gözükse yine istemezdim alakasız
Neden kötü ya
Sence
Silcem zaten hesabı birazdan. Kalın ve damarlı mı yapsam 😄
Iy
Hahah. Iyy deme evlenince görürüm seni mdkfkf
Evlenesim yok
Aa neden? Ama illaki ilişkiye girersin. Elle nereye kadar?
Bu devirde evlenilmez ua kimin eli kimin cebinde belli değil
Haklısın valla. Mesaj atsana yaa
Niye
Burdan bulup cevap vermesi zor 😄
Ne için
Sohbet ederiz diye bee amaaannn
Bunaldım ya ne sohbeti yine günaydjn yazmış ona bakıcam
Cinsel soru cevap sohbeti
Cinsel soru cevap ne yani konuşunca nolucak kaç yaşındasın muhtemelen bilmediğin bişeyde yok
Seviyorum sadece. Başka bir nedeni yok.
Erkek mi kızmı
Kız
Erkekler öyle konusmaz fazla ama kızlarda o durum cok yani bence normal yazmaıs öyle
Ama Diğer arakdaşlarımla böyle bişey yok
Sana karşı ilgisi var belkide bsbd
Olamaz ailesi aşırı katı kürtler ve doğru düzgün arkadaş çevresi yok hep akraba ondan
Hmm belkide konuşacak hiç kimsesi yoktur baska seni samimi görüyordur
Öyle bende öyle görüyorum seviyorum ama her sabah günaydın niye yazim ki yani bana mı garip geliyo
Yok ya ne olacka ki işte bence takılma o kadar
Sence sorunlu olan benmiyim bu normal mi
Evet bence normal, yani dediğim gibi akışına bırak. Sen cok mesajlaşmayı sevmiyorsundur belkide
Evet ama kızıda salmıyolar buluşamıyoruz bizde evlerine gittik garip davranıyolardı bi daha gidesim yok uzakda
İşte cok arkadası yok demekki oda seni samimi bulup konusmak istiyordur erkek arkadsı felanda yoktur sanırım
Yok zaten babası aşırı katı onlara giderken şortlarımızın üstüne eşofman giymiştik
O yüzden işte sende biraz destek olmaya calıs
Haklısın
Yabanisin
:/
:)
Sen tüm arkadaşlarına günaydın iyi geceler mi yazıyosun
öğle öğretildi yazarım ya da derim.
İyice sorunlu gibi hissetmeyw başladım
dedim sana başta gülsün ama yabani gül
Benim anne babamla bile adam akıllı iletişimim yok ki benden kaynaklanan bişey değil
takma kafan. benimle başla Günaydın
Yok ya sağol zatwn her gün günaydın iyi geceler yaziyorum
Saçma
Bende sıkılıyorum bazen alışık değilim