
Hayır bana iyi geceler diyecek ama kimse demiyor niye demiyoe😀

Günaydın mesajına cevap veririm hatta her gün günaydın mesajı iyi geceler mesajı atmadığı için memnun olurum. Olması gerektiği için yapılan eylemleri sevmiyorum, rutine bağlanmış memur sevgili de istemem. İçinden, içimden gelecek de öyle birşeyleri yapacağız
43. yasindayim uzun ucundan da uzun zamandır sevgilim
Flörtum partnerim
Kız arkadaşım yok
Ama 43. yillik yaşantımda bildiğim bir realite var oda su;
Insanlari kendi bulunduğum sart ve koşullarla değil, onun içinde bulunduğu bulunabileceği şart ve koşulda degerlendiririm trip atmam
Anlamaya en pati kurmaya çalışırım
Hayatta tüm yolculuklar anlamakla başlar çünkü
Sevdiğimse veririm efendim.. Sevgi ne iyi geceler nede günaydın mesajıyla değer gösterilecek bi durum değildir bence.. Ama bu zamanımızda kadınlarda güven duygusu erkeklerde ise cinsel duygu olduğu sürece.. Bu iletişimsizlik sorunu devam etmeye devam edecek malesef 😊 😊
Trip atmaktan haz etmem genellikle doğrudan söylerim düşüncelerimi. Günaydın mesajına cevap versem bile nedenini sorarım yazmamasının muhtemelen. Keyifli geceler.
Cevap
37Cevap
"iyi geceler" mesajı atmıyor ama "günaydın" mesajı atıyor ve bu genellikle bu şekilde ilerliyor ise bir garipserim. Ve nedenini sorarım açık bir şekilde. Günaydın mesajına ise cevap veririm.
bana iyi geceler demediyse
onsuz gecem kötü geçmiş demektir
günüm de aydın olmaz ki.
Iyi geceler sevgilim ❤🤣🤣
Cevap veririm ama burnundan da getiririm.
Ne demek iyi geceler mesaji atmamak ne demeeeek😬😬😬
❤❤
Takıldıgın şeye bak iyi geceler :)
Fake bu! Jxhxbdhzh
Hiç hayır deneyeceğim bir teklif
Demeyeceğim
Yani ben olsam vermezdim aslında bilip bilmeden hemen o yaptı diye bende yapmazdım ama sırf ona neden iyi geceler yazmadığını sormak için günaydın mesajına cevap vermezdim zmnın geçmesini beklerim bir kaç saat sonra sebepini öğrenirim ve bir daha yapmamasını söylerim eğer bir daha olursa ve çok fazla yalvarırsa (bir daha yapmicam söz lütfen affet özür dilerim) gibi son bir şans veririm. Seviyorsan sora çekme sevdiğin gibi sev oda sana sen ona aşıksın diye aşkına aşıktır :)))
Çocuksun hâlâ
Dayı işine bakar mısın
Hahahhahahfjkfkfllfdl👍
İyi geceler mesajıma cevap vermediyse atmam ama kendisi iyi geceler mesajı atmadıysa bi işi olduğunu düşünerek atarım
💘🥺💘🥺💘
Benim aşkilom iyi geceler de yazar günaydın ya canım sevgilim dmkekd
Bir saatten sonra sıradanlaşıyor o mesajı almazsan kabus filan görmüyorsun ve ya günün berbat geçmiyor. Bu tip cümleler yani dayatma gibi geliyor her zaman relax takılmaktan yanayım. Herşey tadında güzel.
Veririm sonra niye yazmadığını sorarım o da Yalan söyler bende inanmış gibi yaparım
Vermem tabiki.
iyi geceler güzellik. 😊🤗
Günaydın mesajı da senden gelsin o zaman 😜🙏😊🎈
İyi geceler demediyse yüksek ihtimal uyuyakalmıştır. O yüzden cevap veririm tabi ki
Bu mesajları niye bu kadar kafaya takıyorsunuz. Bunun için trip atmaya değer mi?
ikisinide beklemem isterse atar takılmam böyle şeylere
İyi geceler atar ama günaydın atmaz.
Ters bağlantı oldu ya
Takılacak konu değil. Eften püften tartışma çıkartmam.
Cevap veririm tabii ki. Belki de o da benden beklemiştir o mesajı? Takılmamak lazım böyle şeylere
Öyle takıntı ile yürümez 3 ayda bir yazar sorun yok canı ne zaman isterse bnde
Demek zorunda mı? Konuşuyorsan der ya da içinden gelirse der de bağımlılık yapmayın insanları.
Veririm tabii ki. Hesapsız kitapsız biriyim. Atmadıysa vardır bir nedeni. Her şeyin inciğini cinciğini düşünemem
mümkünse atmasın zaten..
arama ile görüşmeyi tercih ederim..
İlla görev haline getirilmemeli bence gerçekten içten bir iyi geceler demenin üstüne bir şey yok.
böyle şeyleri sorun etmem
Bence böyke seylere takılma surekli sabah aksam mesaj atsa şahsen ben darlanırdım ki hayat bence birinim iyi geceler mesajı atmasında ibaret değil yazdıysa yaz yazmadıysa boşver
Veririm.
İyi geceler mesajı farz mı adam belki uyuya kalmış illa yazmak zorunda mı
Verirdim ve sorardim niye iyi geceler Mesaji atmadin diye.
Böyle Ufak şeyleri takıp da büyütenlere uyuz oluyorum. Atsa ne atmasa ne
Yazdın yazmadin diye ilişkiler yıpranıyor mümkünse hiç mesaj atmayanindan olsun günde birkaç kez arasın yeter
O dudaklar 🥺💘🥺
İyi geceler mesajıma cevap verilmese bile sabah günaydın mesajı atarım😅
Hemen arıyorum jshshshsh
Bekle bakalım
Veririm belki o gün işi vardır. Her zaman yapıyorsa vermem karşılıklı inatlaşırız
Teferruata takılmam ben
Ayptallaşmayın arkadaşlar, tabii ki cevap vereceksiniz, kimsiniz siz, Onun sahibi mi yoksa sevgilisi mi?
Ne gerek var içinden geldiği zaman söylesin yeter öyle her gece iyi geceler ya da her sabah günaydın demesine gerek yok bu bi görev değil !
😂😂😂 ne büyük dertler bunlar dimi
İyi geceler yaz anlar heralde odun
Sorun olmaz benim için
Hiç öyle kaprislerim yoktur böyle şeylere takılmam
Veririm, insanlık hali.
Uyumuş olabilir kendimden biliyorum 😄
Bilmiyorum bu iki mesajı da almadım
İyi geceler demeden yatcak kadar yürek mi yemiş
Hayır
Cevap veririm neden iyi geceler demediğini sorarım
Elebette verilir ve sebebi sorulur bence
Veririm takılmam öyle şeylere.
Veririm. Sürekli iyi geceler yazmak zorunda değil.
Hayır. Üçgün bekler. 😂😂
Veririm yinede ama bi daha sürerse sert olurum
Uzun süredir kimse ikisini de atmıyor ki
Güveniyosam sorun yok..
Böahhhh koreanturkey ne yaa
Sanane yapraaam bi yerine bişeymi kaçtı
bebeğim bu tür triplere girmem ben
Veririm öyle takıntılarım yok
Takılma böyle şeylere
Sinir bozucu oluyor evet
Vermeyip ne yapıcaz ki
Cevap veririm ya buyutme sende😇
Takılmam öyle şeylere
Vermem herşey karşılıklı
Iyingeceler diyenim yok
Ne alakası var belki de işi vardır
Verilir tabi ki uyuya kalmış olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?