21 Aralık 2012 de kıyamet kopacak denmişti kopmadı hadi o gün anılarınızı anlatın gülelim?

Arkadaşlar ben hatırlamıyorum ama babamın ki ni anlatayım. O gün kıyamet kopacak dendiği zaman annem abimle beni kucağında akşama kadar camide bekletmis komşularla ağlamış herkes bişey dağıttığı için sürekli camide bişey yemisiz. Neyse annem sürekli arada eve uğruyor bize kıyafet alıyor tuvalete götürüyor son banyomuzu yaptırıyor skxjmsksnamsskdnamoskdkdk. Neyseee o sırada annem eve uğrayınca babamı uyurken görmüş babamı uyandırmış kalk kıyamet kopmadan camiye gidelim diye babamda sen git ben işe gidecem demiş annem geri camiye gitmiş. Sonra babam işe gitmiş iş yeri kapaliymis her yer kapaliymis daha doğrusu. Babam patronu aramış niye kapalı diye patronda babama kızmış kıyamet kopacak ne işi demiş... Babamda eve gitmiş evde kimse olmayınca kendisine kahve hazırlayıp Facebook'ta gezmeye başlamış akşama kadar bide pilav hazırlamış. Sonra annem eve geri geldi bakmış babam kahve keyfi yapıyor iahdhahahhahaha neyse sonra annem sen niye gitmiyon camiye demiş babam da demiş ki -kuranda kıyamet bugün kopacak dememiş ki hem kopsa Sadece dünyada mı kopar ve sadece İzmir'in (köyün ismini unuttum) o köyünde kopmaması ayrı saçmalık. Hz. nuh gelince kıyamet kopmuyor mu. Diye sormuş annemde çok mantıklı demiş benide abimide eve geri getirip akşam yemeği yemiştik. Akhdmskajdbskjcmsksjmx ulan ne gündü beee herkes birşeyler dağıtıyordu millet kıyamet kopacak ölecez diyordu aşırı saçma olaydı valla akhdmskajdbskjcmsksjmx
21 Aralık 2012 de kıyamet kopacak denmişti kopmadı hadi o gün anılarınızı anlatın gülelim?
Cevapla