Psikolojik şiddet uygulayan birini şikayet etme hakkım var mı?

Uzun zamandır kendisine hiç bir şey yapmadığım mecbur kalmadıkça bir şey sormadığım birisi var ama bu kadın her fırsatta yaptığım işi eleştiriyor üstelik gayette normal yaptığım halde bu hafta boyunca her gün onun söylediği şeyler yüzünden ağladım bugün o an daha çok kötü oldum ve ağladım hâlâ ben bir şey demedim diye kendini savundu adli yola başvurmak istiyorum. Sizce karakola gidip şikayet edebilir miyim sonuç ne olur

Psikolojik şiddet uygulayan birini şikayet etme hakkım var mı?
Cevapla