" Benim o kadar çok ki aklıma gelen birkaç tanesi soylimm "
- İrebiş
- Gıyafet
- Döne
- söyle
- Tamam
- Gülebe
- Ireyme
Erkek isimleri
- Allah verdi
- Ökkeş
" Benim o kadar çok ki aklıma gelen birkaç tanesi soylimm "
- İrebiş
- Gıyafet
- Döne
- söyle
- Tamam
- Gülebe
- Ireyme
Erkek isimleri
- Allah verdi
- Ökkeş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Adı Üçler olan biri var çalıştığım yerde. En garip bu şimdiye kadar duyduğum
Ben onu beşlerim falan bayağı komik garip olmasını geçtim kadın mı erkek mi
Ay Bir cevap yazsaydın
Erkek
Besi
Kürtçe de yeter demekmiş
Gesi bağları yine de aklıma doğrudur dfhfxf
Ahmet mehmet ali
Ayşe fatma emine
Bunlar çok yaygın isimler neresi tuhaf geldi
İlk kez duydım hele biri osman demişti
Yok artık beni trollüyorsun
Yabancı uyruklusun sanırım daha önce tanıdığın olmasa bile duymuş olman lazım
Peki ya ismail? Bunu duymuş olamazsın
😂😂
İnanmıyorum bunuda duydun demek. Çok insan tanıyo olmalısın. Hatice duyduysan dişimi kırıcam artık
Tamam dalganı geçtiysen yat uyu lütfen benim uykum kaçmıştı ama geldi belki senin de gelmiştir dhshsj
Daha mesaim bitmedi. Cezaevinde çalışıyorum buraya gelenlerin anne baba isimlerini alıyorum değişik isimler cıkıyor
Yosma teyze
bu baya kötü
Kötü gözüküyor ama yosma güzel kadın anlamında imiş
Telaffuzu ayrı kötü anlami ayrı kötü ilk akla gelen anlamı daha önemli sanki
Benim de aklıma gelen ilk anlamı oldu
Ördek
Ördek duymuştum ya yazmayı unuttum çok gereksiz tuhaf isimler var bir de koyuyorlar
Maalesef
Tayyip
Bu ismi duyunca aklıma tek kişi geliyor malum şahıs tuhaf değil de sevmiyorum bu ismi ondan olsa gerek
İlk kez onda duyduğum bir isim bu, başkasında duymadım
Başkasında var sen duymamışsındır mesela Recep isminde O yüzden sevmiyorum mübarek üç aylar ama sevmiyorum işte
Sen ak parti dışında hükumet görmediğin için öyle geliyor sana, Tayyip ismi yaygın değil eski dönemde :d
Sen sanki çok gördün yaşın varmış gibi konuşuyorsun benim çevremde var senin çevreni bilemem malum şahıs dışında Evet isim kötü özellikle Tayyip teyp der gibi
Hakverdi
Peki benim yazdıklarımdan en tuhaf hangisi sence
Döne ve Ökkeş hariç hepsi tuhaf çünkü bu isimleri tanıyorum 😅
Alevide yaygın isimler genellikle
Hak verdi ismimi Sen de mi alevisin
Evet
Hüseyin
O kadar normal ki
Değil
Benim yazdıklarımdan en tuhaf hangisi
Ökkeş olsun
Lebibe
Aklıma leblebi geldi 😃
Peki benim yazdıklarımdan en tuhaf olanı hangisi
Leblebi derdik hep kendisine
Benim yazdıklarımdan hangisi kötü
Bana ne senin yazdıklarından, burada benim yazdığım önemli çekil kenara
Aşkım sakin olur musun sabah sabah kızışmayalım
Amcam emzirdi, çilekli süt akıtıyordu maşallahı var.
Edebiye
O ne ya edebiyat der gibi ahhsjsjs
Duymadın mı hiç? Çok güzel isim değil mi🤣🤣🤣
Güzel de laf mı bayağı güzel şaka bir yana telaffuzu çok zor shshsh
Edebîye bana şunu uzatsana🤣🤣🤣🤣