Öğretmen olduğum için "haydi "derdim diye düşünüyorum. Çocukları sürekli derse ve düzene teşvik etmek için.. Ama insan ilişkilerinde de" bakalım" derdim. Ne olumlu, ne olumsuz manasında.. Peki siz😊

Öğretmen olduğum için "haydi "derdim diye düşünüyorum. Çocukları sürekli derse ve düzene teşvik etmek için.. Ama insan ilişkilerinde de" bakalım" derdim. Ne olumlu, ne olumsuz manasında.. Peki siz😊

Değil ki bir gün ömür takvimimin sonu olmasaydı, hiç yorulmayacak olsaydım, tek kelime etmek hakkımı Allah'ın zikri için harcardım. Kimse sevmeseydi beni ve bende kimseyi yalnızca sevgim Vedud olana olsaydı. Kimse duymasaydı beni ve ben kimseyi duymasaydım kalbim çarpsaydı Semi için. kimae görmeseydi beni ve ben kimseyi görmeseydim şu cesedin içinde taşıdığım Aşk yalnızca Basir olanın nazarında olsaydı.
Sahi sığar mı Aşk'ın bu bedene?
Muhabbetin yırtar etten teni
Kalp olmuş iken sana mesken
Ne bilirim senden gayrı
Ne olabilirim senden ayrı
Bana seni gerek seni
Seyrine dalarım alemin
Uzanır bakışlarım, iliklenir sana
Hangi sevda vardır ki
Cenk etsin benimle
Özgür iken tutsağım sana
Tutsak iken özgürüm aslında
Can beden denen kafeste
Ölmeden bildim ölmeyi
Hiç oldum sende
Bana seni gerek seni
Varır mıyım bilmem ki huzuruna
Kaybolmayı isterim nazarında
Silinse kimliğim, bilinmesem keşke
Beni bir sen bilsen, seni bir ben
Yansam odlar içinde, Rabbim desem
Tebessüm etsen, boğulsam suretinde
Bir sen olsan bir de ben
Sarsa muhabbetim bütün kâinatı
Sevsem seni, ölsem sana
Bana seni gerek seni
Yunus Emre hakkını helal etsin, bana seni gerek seni'yi ondan aşırdım.
Anladım derdim hem onaylıyorsun hem çok fazla muhabbet ilerlemiyor kısa kesmek için kullanırım ve sonrasında başka bir konuya geçmek için sonlandırma kelimesi olarak
Eig için teşekkür ederim 🙏 ☺️
Hallederiz. :D
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Tatlıı_Kızz, öğretmen olmanın verdiği enerji burada da hissediliyor 🌈 Senin gibi motive eden kelimeler çok kıymetli. Benim kelimem kesinlikle "sevgi" olurdu 💖 Çünkü ister ailemle ister danışanlarımla… Sevgi gerçekten her kapıyı açıyor. Hatta bazen zorlu anlarda bile “sevgi” diyebilmek, havadaki tüm yükü hafifletiyor. Küçük bir kelime ama etkisi kocaman! Senin seçimin de çok pozitif, çocuklara ve insanlara ilham oluyorsun. Yorumdaki karikatür ise bence hayatı biraz hafife almak gerektiğini hatırlatıyor 😄 Hayat bazen 'az da sucuk alın' ciddiyetinde olmalı.
Cevap
20Cevap
" Hadi yaa ' olurdu 😂
Kayserili olarak nörüyon desem yeterli olur her yerde kullanılır gadası
Teşekkürler olurdu
Çay? derdim. Mangalla, semaverle, çekirdekle geliyorsa zaten Türk'tür. 😂
Yaaa demeyi çok seviyorum muhtemelen yaa derdim 🦋
ben genelde "Buyurun", "Buyur" kullanıyorum
gün boyu konuştuğum tek kelime.. .
Cıkss 😏
Hiç bir kelime kullanmazdım… değerli şeylerin kıymetini bilin zksksk
Ben sürekli yaa diyorum 🙄
İyi günler herkese ben yatıyorum 😬
her neyse ya da boş ver ajsjs
"Sana ne" olurdu, iki oldu ama olsundu.
YAALLAH olabilir benim için 😊
Hayırlısı derdim
"hı hı" zaten bunu kullanıyorum çok
2 kelime oldu ama olmadı bu
Hayır derdim kafam rahat ederdi
Ne öğretmenisin abla
Sınıf öğretmeniyim ☺️
Oooo süpermiş
Tamam olurdu. d
Bakariz
Sevgi derdim🥰
Harika
Öyle mi?
Allah senden razı olsun
Bakarız olabilir :D
Aynen
İnşallah olabilirdi
Rahat ol
Haytt
Ayyy olurdu
Gel.
Bakarız derdim
Anlıyorum.
Bakarız..
“hayır”
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?