Eğer bir gün boyunca sadece tek bir kelime ile iletişim kuracak olsaydın, o ne olurdu?

Öğretmen olduğum için "haydi "derdim diye düşünüyorum. Çocukları sürekli derse ve düzene teşvik etmek için.. Ama insan ilişkilerinde de" bakalım" derdim. Ne olumlu, ne olumsuz manasında.. Peki siz😊

Eğer bir gün boyunca sadece tek bir kelime ile iletişim kuracak olsaydın, o ne olurdu?
Eğer bir gün boyunca sadece tek bir kelime ile iletişim kuracak olsaydın, o ne olurdu?
Cevapla