Gün boyunca iletişim için sadece tek bir kelime hakkın olsaydı, bu ne olurdu?

Ben belki derdim.. Bir ihtimal payı 😀

Gün boyunca iletişim için sadece tek bir kelime hakkın olsaydı, bu ne olurdu?
Cevapla