Okul arkadaşlıkları gerçekten gelip geçici mi?

herkes liseden sonra herkes kendi haline dağılacak samimiyet azalıcak diyor o zaman ki dertler düşünüp üzüldüğümüz şeyler eskide kalacak gülerek hatırlayacaksın diyor bu böyle mi gerçekten? bağlar ister istemez kopuyor mu?
Okul arkadaşlıkları gerçekten gelip geçici mi?
Cevapla