Üni arkadaşlıklarında iyi olanlar yok mu? Doğrumu söylenenlerr?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Üni arkadaşlıklarında iyi olanlar yok mu? Doğrumu söylenenlerr?
18 yaşındayım bu sene üniversiteye gideceğim aynı sorunun cevabını bende merak ediyorum ama şunu söylemekte isterim ben bu işin arkadaş ortamlarının kişilik yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum bu sene liseden mezun oldum ve hiçbir arkadaşımla görüşmüyorum ortaokuldan 4 yıl önce mezun oldum sonrasında şehir değişikliği yaptım ama o günden bugüne bağımız kopmadı hâlâ daha görüşüyoruz ilkokulu da farklı bir şehirde okudum ama hiç biriyle görüşmüyorum şuanda görsem tanımam yani demem o ki o arkadaşlarının kişiliğine bağlı ilkokul ortaokul lise üniversite olmasıyla alakalı değil
Bu sorunun kesin bir cevabı yoktur. Bazı insanlar üniversite arkadaşlıklarının geçici olduğunu düşünürken, diğerleri bu arkadaşlıkların hayat boyu sürebileceğine inanır. Üniversite arkadaşlıklarının geçici olmasının birkaç nedeni vardır. Birincisi, üniversite öğrencileri genellikle farklı yerlerden gelir ve farklı hedeflere sahiptir. Bu, farklı ilgi alanlarına ve değerlerine sahip olmalarına neden olabilir. İkincisi, üniversite öğrencileri genellikle yoğun bir programa sahiptir ve arkadaşlık kurmak için zaman ayırmak zor olabilir. Üçüncüsü, üniversiteden mezun olduktan sonra insanlar genellikle farklı şehirlere veya ülkelere taşınırlar. Bu, arkadaşlıkları sürdürmeyi zorlaştırabilir. ancak, üniversite arkadaşlıklarının kalıcı olabileceği de birçok örnek vardır. Bu arkadaşlıklar genellikle ortak ilgi alanlarına ve değerlere dayanır. Ayrıca, üniversite öğrencileri genellikle arkadaşlıklarını sürdürmek için çaba gösterirler. Örneğin, düzenli olarak iletişim kurarlar, birbirlerini ziyaret ederler ve ortak etkinliklere katılırlar.
Daha 1 ay önce benden gizli buluşup görüştüklerini ve fotoğraf albümü yaptıklarını öğrendim. Hatta ilk başlarda birbirlerinizden haberiniz var mı diye sorduğumda da haberleri olmadıklarını söylemişlerdi. Nasıl mı öğrendim? Tesadüf instagram profiline girerek sabitlenen hikaye kısmından öğrendim. Meğer beni gizleyerek paylaşılmış.
Senin durum kötü olmuş konuşma zaten onlarla ama belki farklı bölümlerdende kalıcı dostlar edinilebilir
En azından öyle umut ediyorum :)
Konuşmuyorum ama dersler online iken sınavlarda yardımcı olmadığım için mutluyum. Yani kendimi kullandırmadım. Zaten bu sene bölümü ve üniversiteyi değiştirme hedefindeyim.
Umarım her şey istediğin gibi güzel olur :)
Neden bölüm değiştiriyosun fazla özel olduysa üzgünüm 🤔
Okuduğum bölümü sevmiyorum o yüzden 😂
😅😂
Cevap
11Cevap
Yılda birkaç kere araşır buluşursun onun haricinde varlığını unutursun😂 Buluşunca da sanki hergün berabermiş gibi sohbet edersin 🤔
:) peki sürekli konuşulan dostlar olmadan nasıl vakit geçiriliyor yani hep yanımda olan dostum demek için birine üni çok mu geç
Üni zamanı 7/24 beraber nefes alırsın yer içersin gezer eğlenirsin mezun olunca herkes bir şehre dağılır. İş güç mevzusu hayat koşturmacası başlar iletişim seyrekleşir birisi evlenirse iletişim kökünden kopabilir 🤔sonra işe girersin iş yerinden arkadaş edinirsin onunla gezer eğlenirsin böyle böyle gider. Kalıcı dostluk arıyorsan o piyangodur ve ne zaman çıkacağı belli olmaz her yaşta mümkündür o.
Teşekkür ederim :)
Bazıları arkadaşları hakkında hiç ayrılmadık hep beraberiz diye şeyler söylüyo öyle olsun istemiştim bi an. Bi de herkes üni arkadaşlıkları boştur falan dediği için ümidim iyice kırılmıştı. Lisede arkadaşım olmadı üni de olur diye düşünüyodum :)
Bakarsın olur, ortama göre değişiyor, ilkokul arkadaşıyla hala görüşen var tamamen şans🤔 geneli dediğim gibi olur ama istisnalar da olur tabi
Umarım 🤗 teşekkür ederim :)
Aynı şehirde oturan 2 arkadaşım var. Arada konuşuruz. Farklı şehirde olunca çok zor
Farklı şehirlerde görüşülemez mi 😣🤔
Çok zor ya herkes işinde oluyor
Üniversitede başlayan arkadaşlıklar otogarda sona erer
Genelde ortaokul ve lise arkadaşlıkları kalıcı oluyor. d
Evet geçici. Çünkü göz görmeyince gönül de aramıyor. Gerçekler...
Benimkilerin bir kısmı hala devam ediyor görüşmemiz
Hayır geçici değildir
İlla ki kalıcı. bir iki arkadaş olur ünv ortamında
Bi iki kere not atma bak bakalım gerçek mi değil mi?
Sadece üniversite arkadaşları değil çevrende gördüğün herkes geçici. Seninle ömür boyu kalan insanlar %1
Çok emek verdim karşılıksız iyilikler yaptım çıkarsız sevdim arkadaşlarımı ama hiçbiriyle görüşmüyoruz artık
Geçici olan da var kalıcı olan da var
Degildir en azindan bir kaci icin
Ayrılıklarda insanlar için...
Kişiye bağlı değişiklik gösterir
Çok iyi anlaşıyoruz biz ama kişiden kişiye değişir
Senin adına sevindim umarım bende iyi anlaşırım :)
Kaç senedir beraber takılıyosunuz?
İki yıldır
Evet geçici
:(
Hayır kesinlikle
Bence değil.
Evet
Bazıları kalıcı.
Hayır
Geçici maalesef 😶
:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?