Lise arkadaşlıkları kalıcı mı sizce Görüşen var mı?

liseden mezun oluyorum ve sınıfta kaldığım sene dahil artık etrafımdaki arkadaşlarimin sahte olduğunu düşünmeye başladım. Birisi ben mesaj atmayinca atmaz , birisi sadece derdini anlatır ortadan kaybolur. Hani ne bileyim geçen yıllarda en yakın dostum yetiskinliktede beraber olacağım dediğim insanların bu yönlerini görmeye başladım. Ve Çevrem sadece lise arkadaşlarimdan oluşuyor yani düşünmüyor da değilim hem onlar böyleyse ve görmeye başladıysam hem de artık arkadaşlık kurmakta zorlanacagimi düşünüyorum bu yıllardaki kadar samimi olmaz gibi. Siz ne düşünüyorsunuz lise arkadaşliklari hakkında? Üniversitede felan kuruluyor mu samimi şekilde
Lise arkadaşlıkları kalıcı mı sizce Görüşen var mı?
Cevapla