Lise arkadaşlarınızla hâlâ görüşüyor musunuz, arkadaşlığınız devam ediyor mu?

Liseden kalma fosil dostumla 2 saatlik telefon konuşmasından sonra günlük pozitif dozumu tamamlamış oldum. 😘❤️

Üniversite arkadaşlarından daha samimidirler. ❤️🌸

Söyleyin bakalım lise arkadaşlarınızla hâlâ görüşüyor musunuz?

Lise arkadaşlarınızla hâlâ görüşüyor musunuz, arkadaşlığınız devam ediyor mu?
Lise arkadaşlarınızla hâlâ görüşüyor musunuz, arkadaşlığınız devam ediyor mu?
Cevapla