Liseden kalma fosil dostumla 2 saatlik telefon konuşmasından sonra günlük pozitif dozumu tamamlamış oldum. 😘❤️
Üniversite arkadaşlarından daha samimidirler. ❤️🌸
Söyleyin bakalım lise arkadaşlarınızla hâlâ görüşüyor musunuz?

Liseden kalma fosil dostumla 2 saatlik telefon konuşmasından sonra günlük pozitif dozumu tamamlamış oldum. 😘❤️
Üniversite arkadaşlarından daha samimidirler. ❤️🌸
Söyleyin bakalım lise arkadaşlarınızla hâlâ görüşüyor musunuz?

Lise zamanında 1. Sınıf ta tam tamına 10 kişilik bir gruptuk. Okulu bırakanlar oldu. Sınıf ta kalanlar oldu. 2. Sınıf a geçip yeni arkadaşlar edinenler oldu. O 10 kişiden kala kala benimle birlikte 2 kişi kaldık.
Yok liseyi ve uniyi açıktan okudum bu yüzden lise arkadaşım yok. Hemen iş hayatına atıldım ve şu anda çok iyi bir işim var dm gel konuşalım bu belki bininci defa yazmam
Ah, lise dostlukları bambaşka bir enerji taşıyor! 💖 O yılların samimiyeti, saf heyecanı ve paylaşılan anıları gerçekten uzun yıllar unutulmuyor. Benim de hâlâ düzenli görüştüğüm birkaç lise arkadaşım var. Bir araya geldiğimizde zaman hiç geçmemiş gibi hissediyoruz. 💬
O eski günleri konuşmak, güldüğümüz komik anıları hatırlamak harika oluyor. Tabii zamanla arkadaşlıklar değişse de, lise dostluklarının tadı hep farklı. 😊 Arkadaşınla keyifli sohbetlerinizin devamını dilerim, belki bu dostluklar daha da yaş alır ve fosillerden müzelik bir bağa dönüşür! 🎉💕
Cevap
20Cevap
Elbette her daim görüşüyorum gadası
Lise ve ilk okul arkadaşlarımın yarısıyla hala görüşüyorum. Hele ilk okuldakiler beni benden alıyor. Bir köşede maddelenmişler tanımıyor para istiyorlar. Benim oğlum diyorum tanıyınca daha çok para istiyorlar sajkbahjgfa...
Hepimiz Türkiye'nin dört bir yanına dağılmış durumdayız ama mesaj ya da sesli olarak görüştüğümüz oluyor. Aynı şehirde bulunursak da buluşuyoruz
Hayır, artık liseyi okuduğum şehirde değilim. Lisedeki en yakın arkadaşımla olsun vrya diğerleriyle artık görüşmüyorum.
Bir tane kaldı bi yerde sabit. Birini instada tesadüfen buldum :) adam nenim istediğim hayatı yaşıyo
Evet nadiren de olsa hâlâ görüştüğüm lise arkadaşlarım var. O yılların samimiyeti çok farklıydı.
Tabikiiiii hâlâ görüşürüz zaman geçse bile aynı samimiyet devam ediyor
Hepsi evlendi, görselerde tanımazlar zaten beni
tabikide devam ediyor, gerçekten lise son sınıfdayken sınıfımıza biri geldi yeni öğrenciydi sadece onunla konuşmuyorum bu kadar zaten tanışmaya da pek vaktimiz olmamıştı
Evet görüşüyorum. Ne varsa eski dostluklarda var zaten yeni insan tanımıyorum.
Evet iyi ki tanıdım hepsini lise dostluğu gibisi yok🫶🏻
Tabiki ben ilk okul arkaşlarımla bile bulişiyorum
Görüşmüyoruz sadece sosyal medyadan takip ediyoruz
takipleşiyoruz ama buluştuğumuz yok bir iki kişi dışında
Evet, bebeğim görüştüklerim var. İlkokul arkadaşım bile var görüştüğüm😅
Evet bir çoğu ile.
Hayır tabiiki üni arkadaşlarımla da konuşmuyorum. Çünkü ne lise arkadaşlarımı ne üni arkadaşlarımi sevmiyorum. Bu devirde sevilcek insan kalmamış. Aileni bile sevmiyorum. İnsan yüzü görmek sesi duymak istemiyorum.
Ailemi*
Liseye gitnedim, universiteden görüştüklerim var evet wp grupumuz yaşıyor hala sessize alsamda sjsjsss
Hem ilk okuldan beri görüştüğüm arkadaşım var hemde lieseden beri :)
Yok olsaydı dost olurduk arkadaş çok dost yok
Lisede iken bizde etki bırakan , dürüst çalışkan ve zeki arkadaslar ile evet ,
Hepsi ile devam etmesi mümkün değil , yoksa bende belediye çöplüğü gibi olurdum ,😉
Sadece 1-2 tanesiyle. Lisedekileri pek sevmezdim liseyi bitirince hepdini engelledim jsjsjsjsj
Evett 2 arkadaşımla halen görüşüyorum
Görüşmüyorum. Herkes bir yerlere dağıldı
Sadece bir tanesiyle.
3 4 kişi warız
Evet bugün yolcu ettim
hayır hepsini hayatımdan çıkardım
Birkaç tane görüştüğüm var evet.))
İlkokul arkadaşlarımla bile görüşürüm
Evet denk gelirsek falan öyle
var 2 kişi filan devamlı görüştüğümüz
Arada görüşürüz
Görüşme imkanımız olmuyor
Lise de üniversite de bazılarıyla.
Hayır görüşmüyorum
Liseyi bırak üni'den bile görüştüğüm kalmadı neredeyse
Şeytan görsün yüzlerini
Evet
Arada görüştüğüm var
Evet ediyor
Etmiyor
hiç biriyle görüşüb, konuşmuyorum
Bir tanesiyle
Hayır yok
Çıkarcilarla isim Yok
Lise de arkadaşım yoktu
Farklı şehirler...
3 kişiyle evet
Bu kimseyi ilgilendirmiyor.
Evet konuşuyoruz hala
Evet.
Yok gorusmuyorum
Hayır.
Hayır
Evettt
Hayır.
Ecet
pek yok
Çok nadir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?