Annem beni kendisi gibi yapmaya çalışıyor:( ? bunu yaşayan var mı?

Kendi saçları kızıl bende yapayım istiyor

Kıvırcık saç seviyor saçımı kıvırcık yapayım istiyor.

Kendi gibi güleyim, kendi gibi tepki vereyim, kendi gibi ağlayayım istiyor.

Enerjim bile onun gibi olsun istiyor.

Ya boğuluyorum artık. Bir anda enerjimi düşürüyor. Bütün gün negatifim.

Ya BEN BENİM. Başka biri olmak istemiyorum.

Anneme benzemek gibi bir amacım isteğim yok.

Sürekli hakkımda negatif.

Kötülüğümü istiyor gibi geliyor. Beni olduğum gibi sevmiyor.

Napiyim? :(

Güncellemeler
1 yıl
Annemden nefret ediyorum
Güncellemeler
1 yıl
Beni olduğum gibi sevmiyor
Annem beni kendisi gibi yapmaya çalışıyor:( ? bunu yaşayan var mı?
Cevapla