Eşim ailesiyle vakit geçiriyor. Kalabalıktan sıkılmakta haklı değil mi?

Ben daha çok birlikte yalnız vakit geçirmek , ani biriktirmek istiyorum. Ama haftada 3 5 gün aileyleyiz resmen. Bir gün çıkarsak çıkıyoruz ikimiz. Bir sene bile olmadı evleneli. Aşırı sıkılıyorum kalabalıktan. Birlikte vakit geçirmek daha güzel değil mi rahatça anlamıyorum. Söylediğimde de başka kimimiz var onlar ailemiz diyor. Benim aile ise şehir dışında.
Eşim ailesiyle vakit geçiriyor. Kalabalıktan sıkılmakta haklı değil mi?
Cevapla