Eşimin akrabaları çalışmıyorum diye evde olmak rahat mı geldi diyor, böyle insanlarla konuşmaya gerek var mı?

Arıyorum hal hatır sormaya bir ay oldu evleneli iş bakıyor musun diyorlsr yok diyorum rahat mı geldi evde olmak diye iğneleyici konuşuyorlar

Eşimin akrabaları çalışmıyorum diye evde olmak rahat mı geldi diyor, böyle insanlarla konuşmaya gerek var mı?
Cevapla