Benim de akrabalarımın da evi sürekli kentsel dönüşüme girdi. Fakat her şeye kendisi koşturuyor. İnşaat ustaları ile görüşüyor , nakliye araçlarına biniyor , elini kolunu erkek gibi açıyor. Sıkıldım ya. Babamdan da ayrı fakat sürekli her şeye kendisi koşturuyor. 3 senedir böyleyiz. Bu durum artık anormal bir hâl aldı. Ben yardım ediyim anne diyorum. Oğlum başka bunları yapacak kimse yok yapacak bir şey yok diyor. Akrabalarımdan başkaları yapsın yeter yordun kendini , evin adamları ilgilensin. Sen annemsin bir de kadınsın aynı zamanda yorulma etme diyorum. Akrabaların da gelmiyor napiyim oğlum çaresizim diyor. Bir iş bitmeden yeni birisi çıkıyor diyor. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
1 yıl
Güçlü olmasın. Yormasın kendisini diyorum. Anlamıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer