Annemin erkek gibi davranmasından bıktım. Ben artık bir anne profili görmek istiyorum. Sizce haklı mıyım?

Benim de akrabalarımın da evi sürekli kentsel dönüşüme girdi. Fakat her şeye kendisi koşturuyor. İnşaat ustaları ile görüşüyor , nakliye araçlarına biniyor , elini kolunu erkek gibi açıyor. Sıkıldım ya. Babamdan da ayrı fakat sürekli her şeye kendisi koşturuyor. 3 senedir böyleyiz. Bu durum artık anormal bir hâl aldı. Ben yardım ediyim anne diyorum. Oğlum başka bunları yapacak kimse yok yapacak bir şey yok diyor. Akrabalarımdan başkaları yapsın yeter yordun kendini , evin adamları ilgilensin. Sen annemsin bir de kadınsın aynı zamanda yorulma etme diyorum. Akrabaların da gelmiyor napiyim oğlum çaresizim diyor. Bir iş bitmeden yeni birisi çıkıyor diyor. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
1 yıl
Güçlü olmasın. Yormasın kendisini diyorum. Anlamıyor.
Annemin erkek gibi davranmasından bıktım. Ben artık bir anne profili görmek istiyorum. Sizce haklı mıyım?
Cevapla