Evde birlikte vakit geçirmemiz için lütfen tavsiye verir misiniz?

Üç ay önce evlendik. Evlenmeden önce birlikte geçirdiğimiz zamanlarımızı özlüyorum. şu an her şey monotonlaştı. Ben sabah uyanınca eşim benden önce uyanmış oluyor. Kahvaltısını etmiş çalışıyor. Ben de bir şeyler atıştırıyorum sonra bir şeyler izleyip akşam yemeği hazırlıklarına başlıyoruz. Yemekten sonra o tekrar çalışıyor ben yine film izliyorum. Sonra benim uykum geliyor yatağa tek başıma girmemek için eşimin işini bitirmesini bekliyorum. O işini bitirince uyumaya gidiyoruz ve ertesi gün aynı döngü.

Bu durum benim canımı çok sıkmaya başladı. İki hafta sonra işe başlayacağım evden çıkıp biraz değişiklik yapacağım belki iyi gelir. Ama eşimle birlikte zaman geçirmeyi çok özledim. Niye bu hale geldik hiç bilmiyorum. Ona birlikte zaman geçirelim diyince işim var diyor. Kaç gündür birlikte izleyelim diye bir film buldum ama hep İşi var. İşi çok stresli evde online çalışıyor ama bu durum beni çok üzüyor.

Evde birlikte vakit geçirmemiz için lütfen tavsiye verir misiniz?
Cevapla