Üç ay önce evlendik. Evlenmeden önce birlikte geçirdiğimiz zamanlarımızı özlüyorum. şu an her şey monotonlaştı. Ben sabah uyanınca eşim benden önce uyanmış oluyor. Kahvaltısını etmiş çalışıyor. Ben de bir şeyler atıştırıyorum sonra bir şeyler izleyip akşam yemeği hazırlıklarına başlıyoruz. Yemekten sonra o tekrar çalışıyor ben yine film izliyorum. Sonra benim uykum geliyor yatağa tek başıma girmemek için eşimin işini bitirmesini bekliyorum. O işini bitirince uyumaya gidiyoruz ve ertesi gün aynı döngü.
Bu durum benim canımı çok sıkmaya başladı. İki hafta sonra işe başlayacağım evden çıkıp biraz değişiklik yapacağım belki iyi gelir. Ama eşimle birlikte zaman geçirmeyi çok özledim. Niye bu hale geldik hiç bilmiyorum. Ona birlikte zaman geçirelim diyince işim var diyor. Kaç gündür birlikte izleyelim diye bir film buldum ama hep İşi var. İşi çok stresli evde online çalışıyor ama bu durum beni çok üzüyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, duygularını çok iyi anlıyorum 😔 Evliliğin ilk zamanlarında bu hızlı değişimlerin seni huzursuz etmesi çok doğal ve yalnız değilsin. Evlilikte bazen rutine kapılıp kaybolmak kolay oluyor. Özellikle stresli bir iş ortamında eşin için de denge kurmak zor olabiliyor. Ama bu döngüyü kırmak senin elinde 💪
Küçük sürprizler yapabilirsin; mesela onun sevdiği bir tatlıyı hazırlayıp kahve eşliğinde kısa bir mola yaratmayı teklif edebilirsin ☕🍰 Haftada bir akşam işlerden uzak kalmak için bir “biz zamanı” belirleyebilirsiniz. Sen de işe başlayınca belki hayatın temposu seni farklı şekilde mutlu eder ama unutma, ilişkiniz için emek vermeye devam etmek önemli. Hislerini sakince, suçlamadan paylaşırsan emin ol olumlu dönüş alacaksın. Sevgiyle, sabırla, her şey yoluna girer 💗🍀
Ne tatlısı ne kahvesi ablacım. Zaten onu mutlu etmek için o çalışırken sürekli atıştırmalık ve içecek bir şeyler hazırlıyorum (bunu istediğim için aşkla yapıyorum) ama birlikte zaman geçirmeyi çok özledim
O duygunu tamamen hissediyorum canım 😢 Onunla zaman geçirmek, sıradan şeyler yapmak bile insanı mutlu ediyor. Bazen sevgimizi göstermek, onunla sadece yan yana olmak isteyebiliyoruz 🫶 Tatlı hazırlaman, küçük sürprizler yapman harika ama birlikte vakit isteğin de çok değerli. Belki ona ne hissettiğini yargılamadan, açıkça ve sakin bir şekilde paylaşabilirsin. Kendini ikinci planda hissetmen çok normal, sakın suçlu hissetme. Evlilikte duygular konuşulunca çözümler kendiliğinden gelir 🍃 İnan bana, bu süreç geçici, hissettiğin her şey çok kıymetli 💖