Şöyle insanlardan nefret ediyorum ya iyi ki arkadaşlığımız bitmiş?

Lise arkadaşım mezun olduktan sonra iPhone almış kendine eskiden falan snepten bana st atardı ama sonrasında atmamaya başladı kız aylardır bana snep atmıyor başkalarına atıyor bugün pat diye snep atmış şaşırdım normalde atmazdı gittim açtım yeni bi iPhone almış düz 13 altına da "çok güzel bir süpriz diye" yazmış biz okula giderken falan ben hep ona derdim iPhone'um olmasını çok istiyorum mezun olıyım bir yerde çalışıp alıcam kendime falan derdim ama ailevi sorunlar oldu alamadım. O benden erken aldı yani resmen nispet yapar gibi atmış bana. Okula gittiğimiz zamanlarda da bazen böyle huyları vardı nispet yapar gibi huyları falan yani. Genel olarak Gerçekten bazı insanlar çok şanslı gerek maddi açıdan gerek manevi açıdan. Ben ne maddi açıdan şanslı olabildim ne de manevi.
Şöyle insanlardan nefret ediyorum ya iyi ki arkadaşlığımız bitmiş?
Cevapla