Arkadaşlar insanları hiç sevmiyorum ana yalnız da bunalıyorum?

Arkadaşlar evime kedi kul ve balık aldım. Çok güzel oldu çok mutluyum. Hepsini çok seviyorum. Yeni insanlarla tanışıyorum hani sohbet muhabbet vs ama 20 kişi tanıyorsam 19 u yalancı pis terbiyesiz rahat cıvık abaza ve tipler. Bir kere buluşuyorum bırakın bir daha buluşmayı, 10 dakika sonra kalkıp gidiyorum rahatız olup. Yani yalnızlık da kötü ama insanlar çöp. Ne yapmak lazım. Sevdiğim insanlar hep başka şehir ve ülkelerde.
Arkadaşlar insanları hiç sevmiyorum ana yalnız da bunalıyorum?
Cevapla