Örnek 1:Beni bırakma ben sensiz bir hicim.
Örnek 2: Ayrılırsak intihar ederim.
Örnek 2: Ayrılırsak intihar ederim.
Ayrılırken kendini acındıran insanlar genelde duygusal manipülasyona başvurur. Bu, karşı tarafın suçluluk hissetmesini sağlamak ya da kararı değiştirmesini ummak için yapılan bir taktiktir. Ben de bir ilişkide bunu yaşadım; vedalaşırken gözyaşları, geçmişin hatırlatılması, hatta “bensiz ne yapacaksın” cümleleriyle karşılaştım. O an empati kurmak istesen de zamanla bu yaklaşımın bencilce olduğunu fark ediyorsun. Çünkü sevgi, acındırmayla değil, saygıyla son bulmalı. İnsanlar ayrılığı olgunlukla kabul etmeli; zira gerçek sevgi, özgürlüğü de içerir.
Onun benimle ilgili bir sorunu değil kendiyle ilgili bir sorunu vardır diye düşünürüm, bu durumlarda doktora görünmekte ya da farklı hobiler edinmekte fayda olabilir kanaatindeyim.
Merhabalar , narsist kişilikte olanlar öyle yapar seni manupule edip, suçlu duruma düşürmek için. Onlar hakkında hiç bir şey düşünecek kadar beynimi yoramam. Allah ıslah etsin.
Detayda verilen iki örnek de liseli ergenlerin aşktan başka hayatı olmayanlarin düşüncesi oluyor genelde. Soruya gelecek olursam gerçek yüzünü gördüm Allah kurtardı derim.
Cevap
10Cevap
Acizlikten başka bir şey değildir gadası
kötü kişiler
Tiksiniyorum böyle yüzüm ekşiyor vardı öylesi o zamanlar küçüktüm vijdan azabı çekip çocuğu yokluyordum hala hayata mı diye vnbnbnb
Senin buluşma ne oldu skzkz
Gitmedim sapık çıktı fhvfbgnv korktum yaa ağpğ
Gereksiz ajitasyon yapan kişiler komik tabi ki, istediği kadar kendini acındırsın, benim gibi ince fikirli ve anlayışlı olamayacaklarını iyi biliyorum.
İlk cümle kabul edilebilir. Diğer cümle ise ciddi bir depresyon belirtisi. Bunu diyen insanların ciddi bir tedaviye ihtiyacı var.
Kendilerini bulamamış, kişiliklerini tamamlayamamış olduklarını düşünüyorum.
Duygusal manipülasyonunu kendine saklaması gerektiğini.
Zor bir durum insan beyni bazen istem dışı bilinçsizce davranır bu davranışta öyle bir şey bence.
aptallar 2 gün sonra veriyolar hep erkek diyosa bunu hala çocuktur
Aynen öyle
bu çıtırın gönlünde biri var mı acaba jsjsnns
Kimse giremez gönlüme sksks
Alla alla iddialısın
Tabi ksksks
Sen görürsün benden kaçışın var sjshhss
Ben kaçmam skksls
Ben de kovalamam
Kovalamak yerine saldırmayı dene her şeyiyle skzkzk
Ben cilveden yanayım jsjjs
O da bir saldırı biçimi
Biz niye mesajlardan konusuoz
Bilmem sana sormalı skskls
Gizliden herşeyi diyebiliyorum rahat oluyom djsnsh
Söyle istediğini sksksk
Manipülasyonlara gelmem
Bunu erkek söylerse kadın zerre acımaz
Hiç bir şey düşünmem mdkdmdm
Çok yaşa derim zaten hiç olduğu için bırakıyorsun
Kurban rolüne bürünenlerden hoşlanmam.
Bence zorla güzellik olmaz sonuçta
Her türlü engelliyorum
Acı biber aklıma geliyor sedece..
Bu sevgi değil bağımlılık.
Hiç bir şey düşünmüyorum, sevmem
Üzülürüm ya ben.
Bunlara da üzülme engelle geç
Kendini böyle acındıran kişilerin hiçbiri hak etmiyor bunlara bir tekme de sen vuracaksin acıma zkkzkzk
Seni çok üzerler be zkkzkzk
Engelle engelle düşünme hiç skzkz
öyleleri artık kalmadı diye düşünüyorum
Saplantı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?