- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılBaşkalarının söylediklerine takılı kalmak kendi hayatınızı yön vermenizi imkansız kılar.
İnsan ne istediğini bildikten ve ne yapmak istediğine karar verdikten sonra gerektiğinde sağır , gerektiğinde kör olabilir.
Tabi ki düşüneceklerin temelinde duygu ve birazda mantık olduğu sürece doğruya ulaşabilir.
Elbette ki birazda cesaret.02 Yorumla
Soran1 yılYa tabiki biliyorum bunu ama insan sinirleniyor. Bu kadar da olunmaz diyor. Öğüde ihtiyacım yok. Sadece erkekler de böyle sığ bi düşünce de mi onu soruyorum
- 1 yıl
Sinir olmaya gerek yok kötü her yerde kötü , iyi de az da olsa her yerde iyi.
Önemli olan düşünceleriniz lafta mı kalıyor yoksa devamı geliyor mu?
Herkes gibi yaşadıklarınıza oturup ağlamak mı size iyi gelir , yoksa önünüze bakıp hayatı yaşamak mı?
Anneannemin lafı hep kulağımdadır.
“Biri ne yaparsa kendine , onu da kendi kendine yapar.” derdi.
Geçmişe takılı kalan geleceğini göremez.
Not:
Gizli kullanıcı olduğunuz için bu son mesajım haberiniz olsun.
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. işte ülkenin toplumun klasık hali bu. hayatın genel dogal dengesi bozuldu. bak o kadın senin hemcinsin bi de. yine kırılcakmıssın vs hiç sallamamıs. erkekte değil bunu yapan.
hayatın gerceği bu ayrıca erkekler kendinle aynı yasta kız istemezler. bunu da sana eleştiri olarak soyleyim. 30 luk erkek maks 25 olsun kız der. senin elenme olayın bundan. yasın kac bilmiyorum ama yas ta eleminasyon sebebi dogurganlıktan.
ama kalbini kırmıyım ya bu iş kısmet. bakma benimde durum vahim
04 Yorumla
Soran1 yılZaten yaşıtlarımın çoğu kel göbekli onlar çocuğu olacağı da meçhul ki... bu işler kısmet işi. Niyeti kötü olanın ayağına doluyor Allah , keşke diyorlar sonra... kadının kadına demesi kötü evet ama erkegin demesi de normal değil ki. 25 yaşındaki kadın napsın 30 li yaşları o da kendisi gibi genç ister. Siz bu sitedeki değişik tiplere bakmayın. Ben doku dolu geldim bu ya da kadar hep yasitim birileri oldu kimsede bana böyle bir şey dememişti. Hzhatice annemiz de 40 yaşındaydı yani her şey mümkün
- 1 yıl
:) baya dertlenmişsin belli ki. bi kalbin kırılmıs. ama bu yaş farkı konusunda benceyanlışsın. istersen danış bi kaç samimi erkek arkadaşına. erkekler kendinden küçük kız isterler. aynı yaştakine gözleri kapalıdır çoğu zaman. aslında bu bilinir de. neyse kısmet yani. umarım istediğin yaşta biri gelir sana beyaz atlı bi prens. evlen bi hemcinsimizin işi olsun. çocuk hatunsuz kalmasın diyim son olarak :D
Soran1 yılAsiri sinirim bozuktu da geçti. Gerçekten çoğunluk istediğini düşünsün bir kişiyle evleneceğim onun için problem olmasın yeterli. 20 'li yaşlarımda da 30 lar ilgimi çekmezdi şimdi de 40 li adamlar çekmiyor. Çünkü çok bakimsizlar erkekler kendine bakmadığı için yaşlı duruyor yanımda neden azıyla yetineyim ki. Işim gücüm var , bu yaşıma kadar da kendimi korumuşum erkeklerin kiminle ne yaptığı bile belli olmuyor ki
Saçmalama. Kendine saygın, özgüvenin olsun. Bu başkalarının senin adına vereceği bir karar değil.
Bu arada sen nasıl 35 yaşında evlenmediğin için ikinci kalite değilsen boşanmış bir adam da ikinci kalite gibi örnek verilmemeli02 Yorumla
Soran1 yılBu arada benim için herkes olabir çocuğu da olabilir kimseye önyargılı değilim kadına olan önyargı üzüyor. Bunu yaşıtım erkekler bile yapıyor
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılNeden toplumda böyle bir algı var anlamış değilim. İnsanlar böyle boş boş konuşmayı çok sever. Takma boş ver. Allah gönlüne göre, hayırlısını versin.
43 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler maalesef toplum çok acımasız ve adaletsiz
- 1 yıl
💐
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu hissetmen gerçekten üzücü 😔 Toplumda özellikle kadınlara yönelik yaş baskısı çok oluyor ama yaşın ne sevgiye ne de mutluluğa engel değil. 35 yaşındasın ve bu gayet güzel bir yaş, bence kimseye kendini eksik ya da "geç kalmış" gibi hissettirmemelisin. Herkesin hayat yolculuğu farklı. Belki karşına hiç boşanmamış biri çıkar, belki daha önce evlenmiş biriyle hayatını birleştirirsin. Bu tamamen senin hislerine ve beklentilerine bağlı 💫 Kimsenin önyargılarını içselleştirme lütfen. Sevgi ve huzur için yaşa, başkalarının kalıplarına uymak zorunda değilsin ❤️
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılzorunda değilsiniz.
00 Yorumla Bu senin kendinle ilgili sorunun içinde bir yerlerde yaşina çok takıldığın için bu sana kusur gibi geliyor insanlar dediğinde alınıyor etkileniyorsun veyaa bu yaşı sana söyleyenleri tercih ediyorsun sen kendin takıyorsun taş mevzuna ben 28 yaşindayım sevgilim 25 mesela yaş konusu umurumda da değil sayılardan ibaret birde hiç mesela kendimden büyüklerden hoşlanmadım büyük erkek istemedim içimde bakıyorsun yaşı büyük erkekler ama içleri ölmüş enerjileri hep düşük insanı aşağı çekenler bende daha çok neşeli hayat enerjsi olan insanları sevdim aşik oldum hep yaşıtımdan küçük olanlardi sevgililerim di bana yaşitınla çık olmaz diyenlere ben şey diyorum peygamberde genç kadınla evlendi ama nedense erkeğin genç olduğu ilişkiler kabul görmüyor bizde ayıplanıyor ama yaşi büyuk erkelerinde yaşam enerjisi yok ruhları çekilmiş senide aşa çekiyorlar o yüzden biri bana yaşımi yaşsin şu oona göre davran v. s dese iplemem kadın beni oğluna beğenmemiş at mı seçiyor boş versen öyle zihniyetteki bir kadının oğlundan ne olur der sallarım sen kendine sorun ediyorsun içinde etkilemesi sebep ya da çocuk doguramam diyip bunu içinde dert ediniyorsun psikoloji okumus birisine güven kendi içinde aşarsan emin ol her şey daha iyi olucak çıksa bile takmazsın sallarsın ya da sana az gelir gibi
10 Yorumla
1 yılMaalesef ki öyle hanım efendi.
Yaşın geçince her yerde dışlanırsın. Burada bile 40 ın üstünde isen, hele hele bir de erkek isen sorularına kolay kolay kimse cevap vermez.
Ben 45-46 yım. Fiziken 25 lerde, ruhen 30 lardayım. Ama işte yaştaki rakamlar görülünce kafada yaşlı bir tip olgusu oluşuyor. Gençler haklı bu arada. Ben olsam bende önceliği gençlere veririm.
Bu arada 30 yaş üstü kadınlarda da bol bol trip var. Bir keresinde 35 yaşında bir kadın ile sohbet ediyorum. Kadın bana dayı diyor. Halbuki ben 20 yaşındaki kadınlar ile yaşıtım gibi sohbet edebiliyorum. Ama ne hikmetse 30 yaş üstü kadınlar kendilerini hala çıtır görüyor :) :)
Eğer aşağıdaki resimdeki gibiysen boşanmış veya boşanmamış. Her erkek seni ister. Hayır demez.
10 YorumlaBirincisi evlenmenin hiçbir zaman için yaşla alakalı kusuru olmaz ikincisi bence evlenip boşanan insanlar için biraz kırıcı bir şey gibi oluyor evlenip boşanan insanlar bir de ömrü hayatları boyunca birileriyle hayat kuramayacaklarını veya bir insan evlenip boşandı diye ömrü hayatında hiç evlenmemiş bir insanla evlenemez mi önemli olan bir insanı gerçekten sevmektir yaşı dini dili ırkı bunun hiçbir şekilde önemi yok gerçekten aşık olduğunuzda bunu anlıyorsunuz ama bizim toplumumuzda aileler ne der aileler şudur bunu der maalesef bu şekilde yuvalara dağıtıyoruz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılDediğin gibi çocuk etkeni olabilir. Ama boşanmış biriyle evlenmek zorunda değilsin. Sen evlilik yapmamışsın. Davul bile dengi dengine ! Kaç yaşında olursan ol. Evlilik yapmayan birine boşanmış birini asla yakıştırmam. Sana çok sorun yaşatır ona hava hoş.
60 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılHerkes her şeyi söyler erken evlenseydin niye erken evlendin derler geç evlenince niye geç kaldın diyorlar önemli olan sizin ne istediğiniz ne karar verdiğiniz gerisinin bir önemi yok düzgün insan olduktan sonra medeni halinin de çok bir önemi yok bence...
50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGit bir sorunun olmadığına dair rapor al hoyle öküz kayınvalide adaylarının yüzüne çarp. Hayır gayet de seninde bekar bir erkek isteme hakkin var. Kimse de karışamaz. Oğluna seni yakistıramayan kadının oğlu da ana kuzusudur net söylüyorum. Evlenme 30'lu yaşlarda anasının agzondaki lafı emir kavul eden biriyle. Ben 32, kuzenim, 35'inde evlendik bekarla da evlenebilirsin. Bu konuda katı olma. Evlenip boşanmış çocuğu olmayan insan bin kişiyle düşüp kalkmış kişiden daha iyi bence. Birini bulmuş evlenmiş olmamış. Ne ona on yargili bak ne de bekâr olmayacak mı diye düşün. Hakkında hayırlısı olsun
10 Yorumla
1 yılBakmben boşandım. Hayat bana neyi öğretti biliyor musun. Hayatını paylaşacağın kişinin tüm kapılan kapandığındaki o en doğal halindeki yaklaşımına. Sana desteğine gülümsemesine. Evlenip bi evde iki yabancı olduktan sonra ne anlamı var güzel olmuss bakire olmuş falan filan
02 Yorumla
Soran1 yılÖyle de beğenmiyorsunuz diğer türlü. Şu an belki hic evlenmemis bekar olsaydın sana da yaşım büyük gelecekti. Daha genç olanlara yönelecektin. Erkeklerin çoğunda bu düşünde var çünkü
- 1 yıl
Yahu yaşıtız kaldı ki yaş benim kriterim değil. (Konuşmamın öznesi sen değilsin )
Benim için ben onunla ne hissediyorum. O bana ne hissettiriyor bu önemli. İsterse beş kere evlenmiş olsun konu geçmişi değil benle inşaa etmek istediği geleceği
Gizli Üye(30-35)1 yılbu şekilde düşünüp kendine mental bir stres getirme. elalem hep konuşur sürekli konuşur ama seni düşünerek konuşmaz kendi fesatlığını düşünür. sen kendi hayatına odaklan kendi hayatın doğrultusunda istediklerini yap. hayatının en güzel zamanlarında en aklı başında zamanlarındasın mutsuzluk benim kaderim mi gibi düşünme
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılmutluluk senin de hakkın, kendi içindeki sesi dinle her şey güzel olacaktır senin için 🎈
1 yılŞu yaş ve önceki evlilik durumlarına aşırı takıntılı davranmayı bırakın sadece senin için değil genel olarak diyorum insanlar sevdiğine kavuşmak için kıta değiştiriyor biz alen yok bu yaştayım kimse beni alır mı yok boşandım hiç evlenmemiş biri beni alır mı bunları sormaya bile gerek yok yeter ki iki gönül bir olsun dünyanın öbür ucunda bile olsa aile kurulur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 1 yılZorunda değilsin ancak 35 üstü düzgün hiç evlenmemiş erkek de çok zor. İnsanlar özellikle erkekler farkında olmasalar da daha doğurgan hissettikleri kadınları seviyor. İnce bel geniş popo vs sevilmesinin sebebi bu. Yaş ilerledikçe doğurganlık azalıyor gibi düşünüyorlar aslında tamamen evrimsel.
00 Yorumla Çevrene ve ailelere çok takılma, önemli olan sen ve eşin olacak. Aynı yatağa aynı eve sen kendin gireceksin. Bizim toplum bazı konularda çok ilkel davranıyor, kendi evlelilik yaşını norm kabul ediyor. Eğer bu davranışı sergilersen sadece sürü olursun, önemli olan 2 şey uyum ve süreklilik. Çocuklarının hayatı anne babasından ileri gitmiyorsa üreme vardır.
00 YorumlaElalem hep konuşur. İşleri güçleri boş konuşmak çünk onların. Boşanmış biriyle evlenme zorunluluğun yok. Nasip olmamış evlenmemişsin bu da nasip olmayacağı anlamına gelmiyor. Kaldı ki çocuğunda olur niye olmasın ki
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 426 cevap paylaştı.
1 yılEvet biraz öyle. 35 yaşındaki kadının dengi 35 yaşındaki adam değildir. Hele ki adamın tipi ve kariyeri iyiyse çok zor.
67 Yorumla
Soran1 yılIyy bunu diyen de bi kadın
- 1 yıl
Kadın olmam gerçekleri ile getirmeyeceğim anlamına gelmiyor. 8 10 yaş büyüklere baksan sorun kalmayacak
Soran1 yılSenin gerçeğinin bu olması doğru olduğunu göstermiyor. Sen kendinden 10 yaş büyük bul keyfine bak
- 1 yıl
Doğru söylüyor , hiç kızma
İyi bir tavsiye verdi ayrıca - 1 yıl
35 erkegij denki 18-20 ki genc bekar bakire kizmi cus snaa hunu diyende kadin senin gibiler kaynana olmasin
- 1 yıl
@Sankiskizzzz299 Ben tercihimi yaşıyla değil, enerjisiyle yaparım. Gençlik değil, uyum önemli.
- 1 yıl
@Sankiskizzzz299 ağzına sağlık
Gizli Üye(25-29)1 yılİşte biz bu malları kendilerinden çok seviyoruz ilgi zehirlenmesi yaşamayın şu an suratınıza yaldır yaldır koşucak bir sürü gibi gelebilir 20 lerinizde ama bu geçici süreliğine kısa süre sonra beğenilmezsiniz diyoruz... Adam gibi seven birini bulun evlenin dedik yok güçlüyüm ve çok fazla koşanım var totomama güvenerek rus ruleti oynuyorsunuz ve rus ruletin de kazanan olmaz ölen olur 😄 inanan yok anlamak istiyen yok...
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı. Yoo ne alakası var. Sadece tek sıkıntı yaş ilerledikçe boşanmış insan sayısı daha da artıyor ya ondan. Çocuk vs ne alaka, insanlar 40-45 de doğuruyor ki bence yaşın da öyle absürt değil
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim yengem de dayımla evlendiği zaman 35 yaşındaydı. Dayım da ondan birkaç yaş büyük ve hiç evlenmemiş bir erkekti. İki tane çocukları oldu. Gayet güzel de bir evlilikleri var. Mutlular. Yani bulabilirsin. Yine akrabamız birisi vardı öyle kadın. Öğretmendi ve bayağı bir süre atanamadi. Sonra evliliği de sonraya erteledi. 35 yaşında filandi o da. Ve o da daha önce hiç evlenmemiş bir erkekti. Onların da çocuğu oldu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 798 cevap paylaştı. Bekar olmak da evli olmak da farklı güzellikleri olan durumlar. Durumunuz neyse avantajını kullanın
10 Yorumla
1 yılHayır yaşın gayet normal. Bence insanlar birazda kendilerine baksınlar. Dua et nasibin en hayırlı şekilde gelsin.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 964 cevap paylaştı. boş ver sinirlenme 20 yaşındayken evlenseydin bu sefer niye erken evlendin derledi
20 YorumlaAşkısı takılma ya hadlerini bildir geç kimseyede taviz verme
21 YorumlaAile & Toplum konusunda 827 cevap paylaştı. Bende 35 yaşındayım hiç evlenmedim ve çocuk da düşünmüyorum haliyle 40 yaşında biri olsa da evlenirim hiç problem olmaz. Ne demek oğluna beğenmemek? Ayıp denen bir şey var, moralinizi bozmayın yaşlı falan değilsiniz.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
1 yılBiraz şer olacak şahsen ben baskasinin artığını istemem düşünsene başkasının üç camasi çorabı veya kullanılmış WC kağıdı
Davul dengi dengi bu söylemler kızı manupule ederek o kızı kullanmak düşme bu tuzaklara
00 Yorumla Sıkıntılı bir durum yaşınız biraz olgunluğa ermiş aslında bi yandan evlenseniz olacak artık sonrası sıkıntı olur sizin için Allah hayırlı kişiyi çıkarsın karşınıza
04 Yorumla
Soran1 yılNe sıkıntı olur
Soran1 yılOlmuyorsa da olmaz napayım. Risk herkesde var sırf bu yüzden tercih etmiyorsanız damızlık mi ariyorsunuz anlamıyorum ki
1 yılBu yaşlardaki kadında menepoz riski oluyor diye tercih etmiyorlar ama bilmiyorkar ki genç yaştaki kızlarda da bu risk olabiliyor. Çocuk uğuruna böyle insanların kalplerini kıranlar bu sefer de çocukları sağlıklı doğmayabiliyor maalesef.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 878 cevap paylaştı. hazreti Hatice peygamber Aleyhi selam ile evlendiğinde 40 yaşındaydı soran olura bu cevabı verin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 689 cevap paylaştı.
1 yılasıl sen isteme ne yapacan düzeni oturmamış toy adamı
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılŞu algı yanlış bunun aşılması gerekiyor neymiş kadın ayrılınca hemen kimbilir ne yaptıda kocası bıraktı derler kusursuz insan yoktur ve bu cinsiyet ile alakalı değildir
11 Yorumla- 1 yıl
Kusura bakmayın özür dilerim konu başlığını yanlış okumuşum
Gizli Üye(36-45)1 yılOnlar kusursuz ariyor ama sonunda en beterine düşüyor 😂 sanki oğlu ingiltere prensi. boş ver kendi zihnini böyle manipulasyonlara açik hale getirme. Sosyal ol senin de karşina çikar birileri. Üzme kendini
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Allah seni bence öyle tuhaf düsünen insanlardan koruyu... Allah sana iyi gelecek insanlarla taniştirip karşilaştirsin!! Herkesin bi nasibi vardir Allah hayirlisiyla ve iyilerle karşilaştirsin
00 Yorumla
1 yılHayır 35 diye boşanmış biriyle evlenmek zorunda değilsin lakin kendin gibi giç evlenmemiş birini bu yaşlarda bulabilir misin o biraz zor sadece. Yine de umarım istediğin gibi olur
00 Yorumla
1 yılKısmetin sorgusu olmaz. Hayırlı olmayınca evlenseniz ne yazar.. en azından çocuk istiyorsanız tabii 40 a dogru zorlasiyor. 40 da cocugunuz olaa 25 yasinda 65 siniz.)
00 YorumlaSeküler bir dönemin içindeyiz ve herkes nasipleniyor bu durumdan. Çok kafanıza takmayın bence, zira durum size has değil. Evlilikler azaldı ve doğru insanlarda aynı oranda azaldı.
00 YorumlaBende kendi yaşımı bulamıyorum maalesef. Hep yaş farkı fazla oluyor, yakın yaşlardakilerinde istekleri aşırı oluyor
04 Yorumla
Soran1 yılAşırı ne mesela
Soran1 yılHayırlısı olsun hakkında. Zamanı var demek ki
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bir kadın menapoza girene kadar çocuk dünyaya getirebilir, ne çirkin bir bakış açısı bu boyle. Üzme kendini🙏
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 366 cevap paylaştı. kadin fazla beklememeli niye bekledin bu yaşa kadar
02 Yorumla
Soran1 yılÖyle gerekti
- Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı.
1 yılŞimdi evlilikler sevgililik gibi boşanmalar normalleşmiş kimse yadırgamıyor sende çok şaaapma bul kafana göre evlen
00 Yorumla
1 yılValla çevremdeki 40 yaş ve üstü çiftler evlenip çatır çutur çocuk yapıyorlar. Hiç bir sıkıntı olmaz bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHayır bu senin suçun değil.
Mevcut ekonomik şartlardan dolayı erkekler olarak evlilikten soğuduk ve herkes evlenmek zorunda değil. İstediğin gibi bir erkek yoksa bekar olarak hayatına devam edebilirsin.
00 Yorumla
1 yılHayır.. Evlenmemiş biriyle de evlenebilirsin. Bu sadece seni ve eşini ilgilendirir. Kimseye laf düşmez.
00 Yorumla
1 yılBöyle bir zorunluluğun olmadığını sen de biliyorsun. Fakat toplum algısı maalesef insanları kalıba sokuyor böyle.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 645 cevap paylaştı.
1 yılHayır değilsin insanlar bence doğurganlık yaşı ilerledi diye böyle düşünüyor ama saçma 35 hala genç bir yaş
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. neden sorun olsun lütfen cahil kişilere aldanmayın hayat sizin hayatınız
10 Yorumla
1 yılEvlenmek zorunda değilsin niye biriyle evlilik olmak zorunda ki belki bekar takılmak istiyorsun?
00 YorumlaBenimde başıma gelmeye başladı son yıllarda
03 Yorumla
Soran1 yılBenim için fark etmiyor açıkçası. Boşanan birisi de olabilir
1 yılNe alakası var öyle bir saçmalık mı olurmuş hangi cahil sana bu fikri söyledi kim kiminle mutlu ise şartlar uygun olduğunda evlenir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. 4 yıl 35 de beklerse. Ben 35 olurum alırım 😆😁🫣😂
04 Yorumla
Soran1 yılTamam bekliyorum sen gelince haber ver
Soran1 yıl25
Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Alakası yok ama muhtemelen istenmeyen biri olarak düşünüyorlardır çünkü ağzı olan konuşuyor
02 Yorumla
Soran1 yılÇok boş konuşuyorlar
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılBöyle saçma sapan insanlar yüzünden kendini sorgulama 35 yaşında ellemeyen bir sürü insan var
02 Yorumla
Soran1 yılSinirlendim bunlardan çok fazla var. Hayır bunu diyen kadının oğluyla evlenmeyi kabul ediyor muyum onu da bi sorsalar keşke
- 1 yıl
Cahillik işte sanki kendilerine bir şey sanıyorlar
1 yılBir yerden sonra sorun oluyor maalesef. Erkek içinde kadın içinde
06 Yorumla
Soran1 yılMesela ne sorunu oluyor. 35 yaşında olmam benim yaşımda ya da benden büyük bi erkek için ne sorun teşkil ediyor
- 1 yıl
Herkes bir dünya şey düşünebiliyor. Çocuk yapma yaşı geçiyor, yaşlanıyor çöküyor vs vs gibi şeyler düşünebiliyorlar İnsanlar yumurtaya bile kulp takabilecek kapasitede
Soran1 yılAnladım. Genç birinin de doğuracağı garantisi yok
- 1 yıl
Orası öylede işte insanlar tuhaf. İnsanların yarına çıkacağının garantisi yok ama 1 sene sonrasına plan program yapıyor filan
- 1 yıl
@Skasdö ben tamamen sana katılmıyorum. Çökme olayı biraz kişisel bir şey. Mesela yaşlandıkça çöken erkekte gördüm kadında. Tabi tam zıttı durumda söz konusu. Zaman geçtikçe eski dinç halini koruyanlar var
- Aile & Toplum konusunda 318 cevap paylaştı.
1 yılSeni tohum ekilecek tarla olarak görüyorlar.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. 35 sıkıntılı 1 yaş çocuk olur ancak çok zorlanırsın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılboş ver kendini dinle öyle düşünen örümcek beyinliler olmasın zaten hayatında
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl"zorunda" değilsin. yalnızca hür tercihine bağlı. böyle düşünenler şunu da düşünseler keşke 35 yaşındaki erkeği genç bi kız neden istesin peki? komik.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılHayır değilsin ama bu yaştan sonraki erkekler ya boşanmış ya zaten evli olarak karşına çıkacak. Bekar olan da denk gelirse bile birşeye yaramayan olacak
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 326 cevap paylaştı. Taş gibisindir şimdi sen s... Et öyle düşünenleri kuzu yoluna bak elbet karışina çıkar
00 Yorumla
1 yılYaşım 39 ama hiç evlenmedim yani cevabım hayır. Benim gibiler de çok.
01 Yorumla- 1 yıl
Yaş sorun değil ama bakımlı mısın, genç mi gösteriyorsun bu gibi şeyleri bilmek lazım öyle kadınlar var ki 50 sinde ama 20 yaşında gibi de görünebiliyorlar. Öyle kızlar var ki 20 sinde ama 40 yaşında gibi olgun gösteriyorlar. Yani biraz genetik bu iş.
- Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı.
1 yılBen şahsen seversek ve anlaşır isek 30 karda bir bayan ile evlenirdim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılO kadar olumsuz düşünme...
Ben de 39 yaşındayım hiç evlenmedim mesela... Mutlaka biri çıkar karşına...
Ben evlilik baskısından " Zeki olmam" sayesinde yırttım..
00 Yorumla
1 yılboş ver şimdi elalemi sen kendi hayatına ve keyfine bak. Herkes boş konusuyor seni eleştirip
00 Yorumla- Devamını Gör (90)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer