Kaynana akrabalarla konuşmamı istemiyor?

Eltisiyle gorumceleriylr zamaninda gecimsizlikler olmus. Istiyor ki gördüğümde selam vermiyim sohbet etmiyim. Cocuklarina da ayni. Gecen anneme demis ben konuşmasını istemiyorum ama selam veriyor diye. Annem de buyuklerin yasadigi buyukleri ilgilendirir ben mesela gelinime cocuklarima bunu diyemem demiş. Sacma degil mi senin aran iyi degilse gordugumde neden selam vermiyim. Onlar laf atiyor sen de onlarin gelinlerinin halini hatrini sor kafani cevirecegine. Siz ne dusunuyorsunuz?

Kaynana akrabalarla konuşmamı istemiyor?
Cevapla