Kadınlarla tanışmakta çok deneyip başarısız olmanın nedeni nedir?

Kadınlarla normal konuşup tanışmak istiyorum, bir laf atıyorum adres soruyorum veya küçük bir iltifat ediyorum ama dışarda tanışmak istediğim zaman hep reddediliyorum.

Konuşmasını bilmeyen biri de değilim yani ama sonuçta bir sinyal de vermiyorlar, acaba kadınlarla tanışan erkekler parayı mı sinyalliyorlar da kadınlar o erkeklere daha çok veriyor? Yani ben boşuna uğraşıyorum gibi geliyor, kadınlar onlara adım atmamızı istiyorlar ama tamamen ezikce geliyor sanırım, sadece kavga ettiğini gördüklerinde veya parası olduğunu gördüğünde bir erkeği tanımak onunla sohbet başlatmak istiyorlar sanırım.

Kadınlarla tanışmakta çok deneyip başarısız olmanın nedeni nedir?
Cevapla