Kızlarla tanışma aşamasında neden çok zorlanıyorum hatta hiç beceremiyorum?

Bir kızla ciddi düşünsem bile reddedilme ya da sapik muamelesi görme durumları yüzünden muhabbetlerin çoğunu başlamadan bitiriyorum kendime mi kuruntu yapıyorum

Kızlarla tanışma aşamasında neden çok zorlanıyorum hatta hiç beceremiyorum?
Cevapla