Türkiye’de 20 milyon bekar insan varmış ne düşünüyorsunuz?

Bana göre normal çünkü zaten evlenmeden herkes her şeyi yapıyor yani o yüzden evliliğe falan gerek yok
Türkiye’de 20 milyon bekar insan varmış ne düşünüyorsunuz?
Cevapla