Kadınlar neden çok fazla konuşur?

Bu konuda bir makale okumuştum ve günde 5000 kelime konuşmanın kadınlar için normal olduğunu yazıyordu. Özellikle hemcinsleri ile bir araya geldiklerinde, kocasına veya sevgilisine haklı olduğunu ifade ettirirken inanılmaz şekilde seri cümleler kurabiliyorlar.

Kadınlar neden çok fazla konuşur?
Kadınlar neden çok fazla konuşur?
Cevapla