Erkeklerde ve Kadınlarda evde kalma yaşı kaç size göre?

Ben evliliğin tercih ve kısmet olduğunu düşünüyorum bu nedenle bir yaşa indirgenemeyeceğine inanıyorum. Evde kalmak gibi söylemlerin de cahil, önyargılı kişilerin insanları kalıplaştırmak için kullandıkları bir koz olarak görüyorum. Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Erkeklerde ve Kadınlarda evde kalma yaşı kaç size göre?
Cevapla