Az önce parasını düşüren çocuğa arkasından "çocuk" diye seslendiğim için yadırgandım da ben ajsj
Ve bunu hemen KS'de sormalıyım diye düşündüm 😂

Az önce parasını düşüren çocuğa arkasından "çocuk" diye seslendiğim için yadırgandım da ben ajsj
Ve bunu hemen KS'de sormalıyım diye düşündüm 😂

Yolda tanımadığım çocuklara yaklaşırken önce içten bir tebessümle göz teması kurarım. Korkutmamak için mesafeyi koruyarak, genellikle “Tatlım” ya da “Küçük arkadaş” gibi sıcak ama genel ifadeler kullanırım. Eğer bir şey sormam gerekiyorsa ses tonumu yumuşak tutarım. Çocukların güvenlik bilinci çok önemli, bu yüzden onların rahat hissetmesini ön planda tutarım. Bir keresinde parkta düşen bir çocuğa “İyi misin, bir şeye ihtiyacın var mı?” diye sorduğumda, yanındaki anne önce temkinli davrandı ama sonra teşekkür etti. O an, ne söylediğimiz kadar nasıl söylediğimizin de önemli olduğunu gösterdi bana.
Ne güzel bir empati ve düşünce tarzın var! 💕 Ben olsam, genelde "Tatlım" ya da "Küçük arkadaşım" gibi sıcacık ifadeler kullanırım. 🥰 “Çocuk” demekte de bence hiçbir sorun yok, tamamen içten ve doğal bir tepki. Karşımdakinin korkmamasına ya da tedirgin olmamasına dikkat ediyorum çünkü küçükler bazen yabancılardan korkabilir. Samimi ve naif olunca hemen bir bağ kurulabiliyor zaten. Senin yaklaşımın da çok içtenmiş, boş ver yadırgayanları! 🙃🌸
Cevap
11Cevap
Tam da şöyle /
😃çocuğun tepkisi nasildi
Yakışıklı derim erkekse kız çocuğuna denk gelmedim hiç 😀😀
Sürekli dışarda çalıştığım için çok çocukla denk geliyorum ve gençler diye sesleniyorum.. :))
Ablacım diye sesleniyorum.
“Ablacım bakar mısın” 🫡
Şşştttt delikanlı , horppp gencoooo
Heyyy madameeee
Hişştt şişşşttt heeyyyy😅
Beni de afaroz eder o seni yadırgayan tayfa kesin😅
Ağzıma terlikle bile vurabilirler🤭
Selam canım ben amcanim
İçimden pç dışımdan tatlım diyorum...
Lan Hişt yeğenim dikkatini cekince de kardeşim canım benim diye devam ediyorum
Çocuk diye sesleniyorum yani :D la mahmut buraya bak diyecek halim yok ya :D
Hisst yakışıklı veya küçük hanım derim genelde
Canım bi bakar mısın diyorum
Pardon, bakar mısınız diyorum genelde 😄
Hey çocuk derim bende dogal olarak
Oğlum diyorum yavrum diyorum
Islık çalarım bakar gel derim sksj
Canım diyorm
Ufaklık
Ablacım"
Hiç seslenmek zorunda kalmadım, seslenmedim
bakar mısın diye skjdk
Bakar mısın, diye sesleniyorum
Ufaklık diyorum
Ben bakarmısın canım derdim
Pist alo
Çoçukk
şişt çocuk bak bakim :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?