Adını bilmediğiniz birine nasıl sesleniyorsunuz?

İsmini bilmediğim birine seslenmek için kafamda fırtınalar esiyor,
höoşlt heeayt, ne desem bilemiyom. Kafamda Ali Atay’ın şu sahnesi canlanıyor her defasında;
😂
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Adını bilmediğiniz birine nasıl sesleniyorsunuz?
Cevapla