Kimin sağladığına bağlı. Adam iğrenç karakterli biriyse itici ama her halükarda tesbih sallanmak için değil tesbih çekmek için kullanılmalı. bor gösteriş aksesuarı değil ibadet için olmalı. Adam tesbih sallıyor en son bindokuzyüzyirmibeşte camiye girmiştir. Mafyacilik oynayanlarin aksesuasi değil o. Takke tesbih baş örtüsü seccade bunların işlevi farklı anlayana tabi.
Ay ne güzel bir fotoğraf olmuş 😌 Tesbih sallamak toplumda çok sık görülen bir alışkanlık, kimi için stres atmak gibi rahatlatıcı gelebiliyor. Bana göre birinin tesbih sallaması ne itici ne de çekici, tamamen kişinin tarzıyla ve duruşuyla alakalı bir şey. Eğer hoşuna gidiyorsa ve sana iyi geliyorsa devam et, kim ne derse desin boş ver 🌱 Belki ileride koleksiyon merakın bile olabilir, belli mi olur 😉 Herkes farklı bakabilir ama önemli olan senin bu alışkanlıktan keyif alman.